اجرای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن با تبلیغاتی اثرگذار
عصر بانک؛ در این نشست که با حضور جناب آقای ایزدی و آذری، مدیر و معاون محترم روابط عمومی بانک مسکن، شرکت مشاور تبلیغاتی و نماینده رسانه های اثرگذار بانکی برگزار شد، سه فاز اجرای کمپین تبلیغاتی بانک مسکن که از مرداد ماه شروع شد برای حضار بصورت تبلیغات تلویزیونی ، رادیوی و شهری به نمایش در آمد.
در این نشست، جناب آقای ایزدی و جناب آقای آذری هدف از اجرای این کمپین تبلیغاتی در 3 فاز را استفاده صحیح از بانکداری الکترونیکی به منظور بیشتر در کنار هم بودن اعضای خانواده ها دانستند و به اجرای وظیفه مسئولیت اجتماعی بانک مسکن با هدف در کنار هم بودن اعضای خانواده های ایرانی با توجه به استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی و وسایل الکترونیکی تاکید کردند.
در این نشست دانیال خدابخش ، مدیر مسئول عصربانک به اثرگذاری تبلیغات بانک مسکن در جامعه با توجه به مطرح بودن بحث خانواده اشاره کرد و بخاطر نمایش پارادوکس استفاده خوب از ابزارهای الکترونیکی مثل استفاده در بانکداری الکترونیکی و استفاده بد از ابزارهای الکترونیکی مثل استفاده بیش از حد شبکه های اجتماعی از بانک مسکن تشکر کرد و بر اجرای موفق این کمپین و نشان دادن مسئولیت اجتماعی بانک مسکن صحه گذاشت.