روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده به عنوان روابط عمومی برتر برگزیده شد

عصر بانک؛همزمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومیهای کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشتههای مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.
در دوازدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپینهای ارتباطی در حوزه فرهنگسازی»، 8 مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی–آموزشی، درمجموع 650 نفر از دست اندرکاران روابط عمومیهای کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپینهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فراگرفتند.
در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بینالمللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپینهای ارتباطی، صادرشد. از دیگر برنامههای این سمپوزیوم، رونمایی از 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی 55 برگزیده حوزههای علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 بود.
شایان ذکر است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومیها برپایه کمپین و اثربخشی بیشتر برنامههای ارتباطی باشیم.
خاطرنشان میسازد این رویداد در مرکز همایشهای پژوهشگاه نیرو برگزار شد.