بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین چیست؟
عصر بانک؛ معاونت بانکداری خرد بانک اقتصادنوین علاوه بر ارایه خدمات تسهیلات و تعهدات، مدیریت دریافتها و پرداختها و …، عهده دار جانمایی، افتتاح و گسترش شعب، نظارت بر عملکرد ابزارهای الکترونیک نظیر پایانههای فروشگاهی، خودپرداز، کیوسکهای خدمترسانی و …، صدور و شخصیسازی انواع کارتهای بانکی برای سازمانها و اشخاص میباشد.
این حوزه با بهرهگیری از چهار زیر مجموعه مدیریت امور شعب تهران، مدیریت امور شعب استانها، اداره بازاریابی و توسعه محصولات خرد و اداره اعتبارات خرد و وصول، نسبت به برقراری ارتباط مستمر با کلیه شعب، برنامهریزی و هدایت شعب جهت سپردهپذیری، بررسی و نظارت بر عملکرد ابزارهای پرداخت الکترونیک، راهبری پروژه سپردهپذیری حسابهای قرضالحسنه پسانداز، ارائه خدمات اعتباری و تسهیلات، بررسی وضعیت منابع و مصارف، مطالبات و ریسکهای اعتباری شعب و ارزیابی عملکرد آنها، فروش حضوری خدمات بانک به اشخاص و شرکتها، شناسایی بازار و تحلیل وضعیت محصولات و خدمات رقبا، ارائه خدمات بیمه برای سپردهگذاران و رتبهبندی آنها، ارائه خدمات صدور و شخصیسازی انوع کارتهای نقدی، هدیه، اعتباری و بن کارت برای پرسنل سازمانها و شرکتها به همراه ارائه خدمات ابزارهای پرداخت الکترونیکی به آنان اقدام مینماید.
از اهداف این معاونت ایجاد نوآوری در انواع محصولات و خدمات بانکی و ایجاد تمایز در نحوه ارائه آنها همزمان با افزایش سرعت، دقت و کیفیت به مشتریان میباشد.
بطور کلی تمامی مشتریان گرانقدر بانک اقتصادنوین، مشتریان بانکداری خرد محسوب میگردند اما با توجه به طبقهبندی انجام شده که به منظور بهینهسازی، تسریع و ایجاد مطلوبیت در کیفیت خدمات بانک صورت گرفته است، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به استناد به صورتهای مالی حسابرسی شده دارای فروش تا مبلغ 100 میلیارد ریال در سال هستند و یا حداکثر 30 میلیارد ریال تسهیلات استفاده نموده و یا مینمایند به عنوان مشتریان بانکداری خرد از خدمات مشاورهای، تسهیلات و تعهدات قابل ارائه استفاده مینمایند.