همه چیز درباره‌ی کارتخوان جیبی “هم‌پات” ایران کیش

"هم‌پات"، پایانه فروش موبایلی است که با استفاده از یک دستگاه کارتخوان با قابلیت خواندن کارت‌های شتابی از طریق تکنولوژی‌های ارتباط بی‌سیم تلفن همراه، این امکان جدید و جذاب را برای کاربران فراهم می‌سازد که به راحتی تلفن هوشمند خود را صرفا با استفاده از یک سخت‌افزار جانبی، تبدیل به یک دستگاه پذیرش کارت نمایند.

عصر بانک؛این سامانه به راحتی تلفن همراه را تبدیل به یک پایانه فروش سیار می‌کند و تمام قابلیت‌های کارتخوان‌های فروشگاهی مانند پرداخت قبوض؛ مانده حساب؛ شارژ موبایل؛ خرید و … در هم‌پات وجود دارد و از تمامی کارت‌های بانکی می‌توان در آن استفاده کرد. ضمن اینکه امکان اتصال به تمامی حساب‌های بانکی در آن فراهم شده است و به دلیل بهره‌گیری از بستر دیتا در تمامی نقاط دنیا می‌توان از آن استفاده کرد.

دستگاه کارتخوان سیار “هم‌پات” اولین پایانه‌ی فروش جیبی است که توانسته با قبولی در آزمون‌های مختلف از شاپرک (سیستم شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) مجوز دریافت کند.
مزایای کارت خوان سیار هم‌پات
از مزایای کارتخوان سیار ““هم‌پات”” می‌توان به بدون سیم کارت بودن و استفاده از تکنولوژی بلوتوث اشاره نمود که برای مخاطبین هزینه‌ای را برای خرید سیم کارت و بسته اینترنتی ندارد.
این پایانه فروش جیبی به دلیل دارا بودن یک برنامه آسان و کاربر پسند، قابل نصب بر روی تلفن همراه است که موجب می‌شود هر کاربر یک سیستم حسابداری برای مبالغ دریافتی خود داشته باشد.
با این کارتخوان کاربر می‌تواند در هر لحظه تراکنش‌های روز و ماه‌های قبل را بدون استفاه از کاغذ و یا گم کردن کاغذ همیشه در اختیار داشته باشد.
برنامه دستگاه کارتخوان سیار هم‌پات علاوه بر خرید و نمایش لیست تراکنش‌ها، سرویس‌هایی مانند خرید شارژ سیم کارت، موجودی حساب و پرداخت قبوض را نیز برای کاربران فراهم کرده است.
پایانه فروش جیبی هم‌پات برای صاحبان کسب و کارهای سیار این امکان ویژه را به وجود آورده تا این افراد بتوانند در محل مورد نظر با داشتن کارتخوان سیار به راحتی دستمزد خود را دریافت نمایند.
نحوه استفاده از کارتخوان هم‌پات
نحوه استفاده از کارتخوان سیار هم‌پات به این شکل است که از طریق بلوتوث، “هم‌پات” به موبایل پذیرنده متصل و پس از وارد کردن مبلغ در نرم افزار موبایلی، کارت بانکی کشیده می‌شود. سپس بعد از وارد کردن رمز کارت در دستگاه کارتخوان، رسید همزمان توسط پذیرنده و خریدار دریافت می‌گردد.
ویژگی‌های کارتخوان جیبی هم‌پات نسبت به کارتخوان سیار
مقرون به صرفه  بودن
ارائه رسید الکترونیکی
تعداد تراکنش بالا با یک‌‌ بار شارژ
خرید دستگاه بدون نیاز به سپرده کردن پول
قابلیت اتصال به نرم‌افزار موبایل
امکان مدیریت تمامی تراکنش‌ها از نرم‌افزار موبایل پذیرنده
عدم کارکرد بدول تائیدیه پذیرنده
مجهز به فناوری‌های NFC و RFID برای پرداخت‌های سریع و خرد
چگونه یک کارتخوان موبایلی هم‌پات داشته باشیم؟
برای خرید دستگاه کارتخوان هم‌پات نیازی به سپرده‌گذاری در بانک نیست و تنها باید مبلغ خرید دستگاه واریز گردد. بعد از ثبت نام و پرداخت مبلغ کارتخوان، 3 الی 5 روز کاری دستگاه در محل به مشتری تحویل داده می‌شود. همچنین برای دریافت رسید دیجیتال نیازی نیست که سرویس پیامک فرد خریدار فعال شود بلکه رسید دیجیتال از طرف شرکت به صورت رایگان به مشتری ارسال می‌گردد.
از دیگر مزیت‌های این دستگاه این است که هر شخصی می‌تواند برای امور مالی خود یک دستگاه کارتخوان “هم‌پات” خریداری کند و امکان اتصال چندین دستگاه کارتخوان به یک شماره حساب وجود دارد و هیچ محدودیتی در انتقال پول از چند دستگاه به یک حساب وجود ندارد. دستگاه کارتخوان هم‌پات قابلیت اتصال به کلیه حساب‌های بانکی را دارا می‌باشد و مشتری می‌تواند هر حسابی را در آن معرفی نماید و دستگاه کارتخوان هم‌پات بابت تراکنش‌ها هیچ هزینه‌ای برای صاحب دستگاه ندارد.
مدارک مورد نیاز برای خرید دستگاه کارتخوان هم‌پات ، اطلاعات هویت شخصی ( کارت ملی)، آدرس، کد پستی و شماره حساب بانکی است و تمامی افراد بالای 18 سال می‌توانند دستگاه کارتخوان جیبی هم‌پات را خریداری و استفاده نمایند.
نحوه نصب نرم افزار هم‌پات
بـرای نصـب نـرم افـزار هم‌پات ابتـدا باید بـه وب سـایت شـرکت کارت اعتبـاری ایـران کیـش بـه آدرس https://www.irankish.com مراجعـه و از بخـش ثبـت نـام محصـولات جدیـد، نـرم افـزار هم‌پـات را بـا توجـه بـه سیسـتم عامـل گوشـی خـود( IOS / Android ) دانلـود و نصـب نماییـد. در صورتی کـه گوشـی همـراه مجهـز بـه نـرم افـزار بارکـد خـوان باشـد، از طریق اسـکن QR هم می‌توان نـرم افـزار را دانلـود و نصـب کرد.
برای آگاهی از نحوه نصب، راه اندازی و کار با دستگاه هم‌پات اینجا کلیک کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.