اینفوگرافیک/ شعبه بانک صادرات در جیب شماست

آیا می‌دانید با همراه بانک صادرات، مشتریان این بانک بسیاری از خدمات مورد نیاز بانکی‌شان را بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته دریافت می‌کنند، بدون اینکه به شعبه مراجعه کنند و در صف منتظر بمانند.

عصر بانک؛با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و اینترنت همراه، مردم بسیاری از امور روزانه خود را از قبیل تقاضای تاکسی، تقاضای پیک موتوری، پرداخت و درخواست پول، خرید اینترنتی، پرداخت عوارض، خرید بلیط گردشگری و تفریحی، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، مرور اخبار و چت کردن و بسیاری از امور دیگر را با همین ابزار کوچک همه کاره انجام می‌دهند.

 

اما علاوه بر همه خدماتی که در بالا به آن اشاره شد، اکثر مشتریان بانکی در جیب خود یک شعبه بانکی به همراه دارند که یا از آن اطلاع ندارند و یا به درستی از آن استفاده نمی‌کنند.

 

بله! امروزه گوشی هوشمند حتی نقش یک شعبه بانکی را بازی می‌کند و می‌تواند بسیاری از خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان را به آنها ارائه دهد.

 

همراه بانک صادرات، شعبه جیبی مشتریان صادرات

 

همراه بانک صادرات، همان شعبه جیبی مشتریان بانک صادرات است.مشتریان با نصب این اپلیکیشن در نسخه‌های اندروید و آی او اس از اینجا و تکمیل فرم فعال سازی نرم افزار همراه بانک صادرات در شعب این بانک، می‌تواند به خدمات متنوعی از قبیل، ورود به شعبه جیبی با اثر انگشت، تشخیص گفتار در نسخه اندروید، انواع انتقال وجه، دریافت نرخ ارز، اطلاعات حساب، مشاهده جزئیات تسهیلات، مدیریت چک و مدیریت کارت،بدون محدودیت زمان و مکان و با صرفه جویی در هزینه و زمان دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.