سلام به پایانههای پرداخت دارای PCI

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛در طول زمان، همواره خردهفروشان به دنبال تغییر یا به روزرسانی سیستمهای پرداختشان بوده اند، اما حالا تغییرات بزرگی در راه است که به معنی منسوخ شدن بسیاری از سیستمهای پرداخت کنونی است که آنها را در معرض خطر تراکنشهای جعلی قرار میداد.
امروزه، پایانههای POS سازگار با PCI بخش مهم یک کسبوکار خردهفروشی هستند و خرده فروشان باید شروع به جایگزین کردن سیستمهای پرداختی کنند که امروزه قابل استفاده باشند و تراکنش در آن به آسانی انجام شود.
ادامه استفاده از سیستمهای پرداخت قدیمی، انتخاب خطرناکی است. چون خردهفروشان با داشتن نرمافزار به روز که با قانون و آخرین پروتکلهای امنیتی منطبق باشد، میتوانند تراکنشهای جعلی که از طریق پایانههایشان صورت میگیرد را متوقف کنند.
بنابراین، اکنون زمان خوبی برای در نظر گرفتن جایگزینهای متنوع برای سیستمهای پرداختی است که در بازار موجود هستند. حدود 900 پایانه پرداخت مختلف در جهان وجود دارد و پایانهای که ابتدا برای کسبوکار شما مناسب باشد، پس از گذشت زمان مناسب نخواهد ماند. این امر بستگی به این دارد که کسبوکارتان چگونه کار میکند.
امروزه 2.8 میلیارد نفر در سراسر جهان به صورت آنلاین خرید میکنند و بیشتر خردهفروشان نیز اکنون به صورت آنلاین کار میکنند، چون با توجه به تغییر عادات خرید مشتریان، حضور در بازارهای آنلاین برای حفظ سهم بازارشان ضروری است.
عدم دستیابی موثر به بازار آنلاین به معنی قراردادن کسب و کار در معرض خطر است و خردهفروشان زیادی وجود دارند که به دلیل دنبال نکردن تغییرات آنلاین شکست خوردند.
بنابراین، برای خردهفروشان حیاتی است که در فضای آنلاین حضور داشته باشند و به علاوه راههای متفاوت آنلاین و آفلاین که مشتریانشان برای پرداخت هزینه خرید کالاها و خدماتشان انجام میدهند را در نظر بگیرند. مشتریان همیشه آماده پذیرش روشهای پرداخت جدیدتر، آسانتر و سریعتر و در عین حال بهینه و امن هستند و در این مسیر از هرچیزی از جمله کارتهای بانکی، تا کیف پولهای موبایلی استفاده میکنند.
در حالی که ممکن است ارتقای سیستم پرداخت به تنهایی برای شما انگیزه ایجاد کند، ولی باید نحوه تعامل مشتریان با کسبوکارتان را نیز در نظر بگیرید. آیا حضور آنلاین شما به اندازه کافی قوی است؟ یا باید قویتر شود؟ آیا سیستم پرداخت یکپارچهتری برای پرداختهای آنلاین و آفلاین مناسب کسبوکار شما وجود دارد؟
حتی در فروشگاه، مشتریان از راههای متفاوتی پرداخت انجام میدهند. برای مثال، در سال 2007 پرداخت غیرتماسی، روش جالبی بود و مشتریان با استفاده از آن احساس راحتی میکردند، اما سرانجام در ماه ژوئن سال گذشته پرداخت غیرتماسی در انگلستان با پرداخت تراشه و پین (CHIP & PIN) جایگزین شد. اما این تنها قله کوه یخ شناور است. مردم اکنون در حال استفاده از گوشیهای هوشمند، ساعتهای هوشمند و احراز هویت با چهره برای پرداخت هستند، و این پیشرفتهای تکنولوژی تمام نشدنی است. اگر خرده فروشان بخواهند مشتریانشان را راضی نگهدارند تا مجددا خرید انجام دهند، باید گزینههای در حال پیشرفت را در نظر بگیرند. آنها باید از سیستمی استفاده کنند که همزمان با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت کند.
ترجمه از mobilepaymentstoday