ارائه خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد در قالب وبسرویس
بانک پاسارگاد، در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژهی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وبسرویس، بر بستر اینترنت کرده است. در ادامه مطلب به توضیح ارائه خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد در قالب وبسرویس پرداخته شده است.
با این خدمات گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاریها، شرکتهای بیمه، فینتکها و سایر شرکتهای دارای تراکنش بالا که از چارچوبهای خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبههای بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت بانک دریافت کنند.
بر این اساس ادغام و یکپارچهسازی سیستمهای مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک پاسارگاد این امکان را فراهم میآورد تا مشتریان بتوانند در کلیه ساعات شبانهروز از طریق ارسال دستور بر بستر وبسرویس بهصورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.
شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وبسرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بنکارت ارائه میشود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و سامانهی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانهروزی آماده ارائه اطلاعات بیشتر به هممیهنان هستند.