داتین مدیر مشتری جذب میکند
دنیای امروز، دنیای تخصصگرایی است. تا سالها پیش عباراتی مثل تکریم ارباب رجوع، آویزه گوش هر فرد و سازمانی بود اما حقیقت این است که احتمالا تعداد خیلی کمی از آنها از وظایف خود در این حیطه خبر داشتند. امروز دیگر شرایط تغییر کرده است. همه به این موضوع واقف هستیم که هر سازمان حرفهای باید بهدرستی و در تمام زمینهها از افراد متخصص بهره ببرد تا رضایت مشتریان را جلب و ایدهآلهای سازمان را تا حد امکان برآورده کند.
از آنجاکه داتین همواره تخصصگرایی و جلب رضایت مشتری را عاملی مهم در رسیدن به اهداف خود تلقی کرده، بهدنبال جذب مدیر مشتری متخصص است. این مدیر مشتری داتینی باید فارغالتحصیل یکی از سه رشته باشد؛ مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایشها)، صنایع و مدیریت. همچنین این مدیر وظایف و مهارتهایی دارد که در اینجا به تفکیک آوردهایم.
شرح وظایف:
– مدیریت ارتباط با مشتری
– گسترش حوزه فروش و عقد قرارداد با مشتری مربوطه
– تحلیل و پیگیری نیازمندیها و اولویتهای مشتری
– تهیه و تحلیل گزارشات مختلف
– پیگیری وصول مطالبات و تعامل در فرایندهای مالی
– مدیریت تعاملات با تیمهای تولید
– راهبری مشتری جدید
– برقراری روابط موثر و سازنده با سازمان مشتری
مهارتهای موردنیاز:
– آشنایی با سامانههای نرمافزاری و سازمانی
– مهارت در مدیریت پروژه
– تجربه حداقل دو سال کار در حوزه نرمافزار
– توانا در انجام کار تیمی
– توانایی حل مساله
– مسلط به اصول و فنون مذاکره
– آشنایی با مفاهیم بانکی و حوزه IT مزیت محسوب میشود.
اگر از این مهارتها و توانمندیها برخوردار هستید به سایت داتین مراجعه و رزومه خود را ارسال کنید.