رادیو آوای ایران زمین، یک کار متفاوت از بانک ایران زمین

رادیو رسانه ای ماندگار است که توانسته با وجود رشد تکنولوژی و تغییر ماهیت ابزارهای مشابه، نقش خود را به عنوان یک رسانه موثر در ارتباط با مخاطب حفظ و خود را در قالبی نوین مطرح سازد.

رادیو آوای ایران زمین، رادیو اختصاصی بانک ایران زمین است که با هدف ارتقاء ارتباط بانک با مخاطبین و به منظور اعلام نظر در خصوص مسائل گوناگون شبکه بانکی کشور، حمایت از محیط زیست، انتشار مهمترین رویدادهای خبری در بانک ایران زمین، آموزش نحوه استفاده خدمات بانکی به مشتریان، انتقال پیام مدیران این بانک به جامعه هدف، رونمایی از محصولات جدید بانکی و ایجاد فضای مفرح و دلپذیر در قالبهای گوناگون، ایجاد و برنامه هایی را تولید و منتشر می کند.

رادیو آوای ایران زمین، بستری است که بانک ایران زمین به مخاطبین و مشتریان خود از همیشه نزدیک‌تر شود و به نیازهای آنها را در حد ممکن پاسخگو باشد.

در رادیو آوای ایران زمین امکان بررسی آرشیو رادیو، مسابقه کابران و ثبت نظر وجود دارد.

در بخش آرشیو رادیو آوای ایران زمین شما به پادکست‌هایی در موضوعات متنوع مثل برنامه تحلیل بازارهای مالی و سرمایه گذاری، فن بیان، فن نگارش و ویرایش، معرفی صفحات ادبی پرطرفدار، معرفی بهترین کتاب های دنیا، روش‌های محبوب در حوزه چابک سازی، برنامه اقتصادی با تحلیل بازارهای مالی ایران و جهان تحولات بازار بورس و ارز، مسکن و خودرو و آخرین رویدادهای اقتصادی و ده‌ها موضوع دیگر دسترسی داشته باشید.

در بخش مسابقه نیز، کاربران  و شنوندگان می‌توانند با پاسخ به سوال در مسابقه رادیو آوای ایران زمین شرکت کنند.

در بخش نظردهی هم شنوندگان می‌توانند نظرات خود را درباره برنامه‌های رادیو ثبت کنند.

شما برای دسترسی به رادیو آوای ایران زمین می‌توانید به آدرس https://radio.izbank.ir/ مراجعه کنید و از گوش دادن به پادکست‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

رادیو آوای ایران زمین، یک کار متفاوت از بانک ایران زمین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.