برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسن

در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسن منتهی به سال مالی ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تقسیم مبلغ ۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسن در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ امروز با حضور بیش از ۸۰ درصد از سهامداران در سالن تلاش و با حضور روح‌الله فاطمی اردکانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین به عنوان ریاست مجمع برگزار شد.

در این جلسه ۸۶ درصد از سهام‌داران در مجمع حاضر بودند که با حضور اکثریت قانونی صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آن‌ها رسمیت جلسه اعلام شد.

آرش بابایی مدیر عامل توسن در این مجمع گفت :«در این سال مالی ضمن رشد ۳۷ درصدی درآمد کل شرکت نسبت‌به سال مالی قبل توانسته‌ایم سهم فروش نرم‌افزار و درآمد کل را به میزان ۳۰ درصد تثبیت نمائیم و با توجه به محدودیت‌های سفر،کرونا و تحریم درآمد زایی از فروش خارجی را استمرار ببخشیم .

این مهم محقق نمی‌شد مگر با اعتماد سهام‌داران و مشتریان به نشان تجاری توسن در کنار زیرساخت و سرمایه‌های انسانی کارآمد و استراتژی‌هایی که در سالیان گذشته انتخاب ‌شده است .»

وی ادامه داد:«استمرار موفقیت‌های توسن در تداوم پیشرو بودنش در ۲ دهه فعالیت در حوزه  بانکی و پرداخت کشور و کسب افتخار ارائه  اولین ها در صنعت بانکی و مالی کشور با نگاه به آینده و توسعه استراتژی‌های کسب‌وکار ضمن استمرار سرویس‌دهی بر بستر مستقیم  و بومی در زمینه بانک‌داری و دولت الکترونیک به رونق اقتصادی کشور کمک کرده و توانسته به هدف نهایی که بالا بردن سطح رفاهی مردم کشور است  نایل شود.

سال گذشته علاوه‌بر دریافت گواهی‌نامه احراز اصالت و سلامت نرم‌افزار وزارت ارتباطات توانستیم در حوزه مشتریان ضمن بهبود فضای تعامل و روابط تجاری با اقبال عمومی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مواجه و موفق به استقرار محصولات زیرساخت تحول دیجیتال و تبیین رویکرد نئوبانک شویم. همچنین بخشی از توان ما معطوف به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و تکنولوژی محصولات با رویکرد مایکرو سرویس شده است. توسن به‌عنوان شرکت پیشرو و فن آور در ایران افتخار می‌کند که با تکیه بر بهترین سبد محصولی در بازار و داشتن بستر بومی و مستقل پاسخگوی  نیازهای متنوع و روزافزون بانک‌ها و بخشنامه‌های حاکمیتی است.»

بابایی افزود:« ما در هلدینگ توسن حدود ۳ هزار نفر پرسنل داریم و بیش‌از ۵۰ خدمت و محصول در حوزه فناوری و بانکی ارائه می‌کنیم . بیش‌از ۵۰ بار مؤسسه  مالی و نهاد دولتی جزو مشتریان شرکت توسن هستند و بیش‌از ۲۷ میلیون ذی‌نفع ایرانی از محصولات و خدمات شرکت توسن بهره‌مند می‌شوند. شرکت توسن در سال ۸۷ به‌صورت یک شرکت سهامی خاص تأسیس شد و در تاریخ ۲۹ آبان ۹۸ در صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده به شرکت سهامی عام تبدیل شد و در تاریخ ۵ آذر ۹۹  در بازار اول شرکت فرابورس پذیرفته شد .

توسن در میان ۱۴ شرکت  برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانک‌داری جهان و  برترین ارائه دهنده راهکارهای بانک‌داری اسلامی در دنیا قرار دارد.»

در انتهای این جلسه علاوه بر انتخاب روزنامه ابرار اقتصادی به عنوان روزنامه رسمی، پاداش اعضای هیأت‌مدیره مطابق ماده ۲۴۱ قانون تجارت ۳ درصد از سود قابل پرداخت به سهامداران تعیین شد و پیشنهاد سود تقسیمی ۴۰۰ ریال به ازای هر سهم بود به تصویب سهام‌داران رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.