مزیت بیت‌پین نسبت به سایر صرافی‌های رمزارز

سرپرست معاملات بیت‌پین در گفتگو با عصربانک عنوان کرد: در حال حاضر داشتن شبکه‌های متنوع و لیست کوین‌های جدید و از طرفی ارائه بخش کارنامه در کیف پول بیت‌پین و داشتن حجم بازار مناسب جزء مزیت‌های چشمگیر بیت‌پین نسبت به رقبا است و به زودی به تعداد این مزایا اضافه می‌شود.

سرمایه­‌گذاری در ارزهای دیجیتال یکی از روش‌­هایی است که به سبب ویژگی­‌های منحصر به فردی که داشته، توجه زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده و افراد زیادی برای سرمایه­‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی ورود کرده‌­اند. سرمایه‌­گذاری در ارزهای دیجیتال مانند سایر موارد سرمایه­‌گذاری مزایا و ریسک­‌های مرتبط با خودش را دارد. بنابراین انتخاب بهترین و امن­‌ترین صرافی رمزارز میزان ریسک سرمایه­‌گذاری در این بخش را کاهش می‌­دهد. یکی از صرافی­‌های رمزارز، “بیت­‌پین” است. صرافی ایرانی بیت‌پین از سال 1399 با هدف ایجاد یک بستر ایمن برای انجام معاملات در بازار کریپتو راه‌اندازی شد. این صرافی تحت نظر شرکت سنا ایمن (یکی از شرکت‌های معتبر حوزه ICT) فعالیت می‌کند و از نظر امنیت و اعتبار یکی از بهترین صرافی‌های کشور محسوب می‌شود.

در همین رابطه عصربانک به منظور آشنایی بیشتر با قابلیت‌های بیت‌پین با علیرضا محمدی، سرپرست معاملات این صرافی گفت­‌و­گویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

داستان تولد بیت­‌پین

سرپرست معاملات بیت­‌پین در ابتدا گفت: بیت‌­پین یک پلتفرم معاملاتی آنلاین، برای مبادله ارزهای دیجیتال با استفاده از ارز رایج کشور است. به بیان دقیق‌­تر، مشتریان در بیت­‌پین بدون هیچ واسطه‌­ای می­توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند. بیت‌پین کار خود را با جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف آغاز نمود و در بولران قبلی بازار کریپتو، رشد قابل توجهی میان رقبای خود تجربه کرد.

محمدی افزود: این پلتفرم معاملاتی در حال حاضر یکی از صرافی‌های شناخته شده بازار ایران است. بنظرم بیت‌پین نماد یک کار تیمی قوی و پرتلاش، در یک رقابت سنگین در بازارهای مالی است. از ابتدای کار هدف اصلی بیت‌پین ارائه خدمات با کیفیت به کاربران ایرانی بوده و توانست با شناخت سریع نیاز کاربر، به این هدف دست پیدا کند. بیت‌پین با ری‌برند اخیر خود، در صدد این بوده که علاوه بر رفع نیازهای بیشتر از کاربران بازار کریپتو، محیطی امن و پایدار برای ورود مطمئن کاربران سایر حوزه­های مالی فراهم کند.

مهمترین قابلیت‌ها و مزیت رقابتی بیت­پین نسبت به رقبا

علیرضا محمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر داشتن شبکه­‌های متنوع و لیست کوین‌های جدید و از طرفی ارائه بخش کارنامه در کیف پول بیت‌پین و داشتن حجم بازار مناسب جزء مزیت­‌های چشمگیر بیت‌پین نسبت به رقبا است و به زودی به تعداد این مزایا اضافه می‌شود. همچنین کیفیت بالای خدمات، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات متنوع از جمله سفارش­گذاری oco و همچنین لیست کردن به موقع کوین‌­های جدید، که در زمان شروع به کار بیت‌پین، کمبود آن در بازار حس می‌شد، سبب شد تا بیت‌پین امروز بیش از یک و نیم میلیون کاربر داشته باشد و از این نظر یکی از پیشروهای بازار باشد.

سرپرست معاملات بیت­‌پین گفت: قابلیت زنگوله که به‌­تازگی به محصول اضافه شده، ابزاری برای هشدار قیمتی در بازار است که کاربر به وسیله آن می‌تواند بسیار آسان از نوسان قیمتی ارز مورد نظر آگاه شود. انتقال داخلی نیز یکی دیگر از مزیت­‌های استفاده از بیت‌پین است و شما می‌توانید کوین‌­های خود را بدون کارمزد و با سرعتی بالا به سایر کاربران منتقل کنید. پشت محصول بیت‌پین، تیم پشتیبانی تمام وقت به ­صورت مداوم در حال نظارت و همراهی کاربر هستند تا تجربه کاربری مناسبی برای کاربران

مزیت بیت‌پین

دلیل ری‌برند بیت­‌پین

محمدی در ادامه با اشاره به ری برند بیت‌پین گفت: دلایل مختلفی برای این کار وجود داشت که یکی از مهمترین آن، تلاش بیت‌پین برای بهتر شدن محصول در راستای حرکت سریع نیازهای کاربران بوده است تا کاربران با کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری بتوانند از دنیای پر فراز و نشیب رمز‌ارزها استفاده کنند. بیت‌پین امروز محصولی مطابق استانداردهای جهانی ارائه می­‌دهد و برای بهترین ماندن، باید خود را با شرایط جدید این بازار تطبیق می­‌داد.

فرصت‌های سرمایه­‌گذاری از طریق بیت‌پین

محمدی درباره فرصت‌های جدید سرمایه گذاری تاکید کرد: در بازار رمزارزها فرصت‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری نسبت به سایر بازارهای مالی دیگر وجود دارد. به عنوان مثال یکی از مزیت­‌های این بازار، نبود محدودیت نوسانی است و سود روزانه شما با مقادیری همچون پنج درصد یا سه درصد محدود نخواهد شد. همچنین این بازار شبانه روزی بوده و می­توانید در هر ساعتی اقدام به مبادله و حتی برداشت دارایی­‌ها کنید. یکی دیگر از مزیت­‌های موجود در این بازار، نبود صف خرید و فروش در سفارشات است و تعداد بالای کاربران بیت‌پین سبب آسودگی کاربر از انجام معامله می‌باشد. همچنین اگر قصد فعالیت در بازار ارز یا دلار را دارید، می‌توانید از بازار تتری ارز دیجیتال استفاده کنید. در پایان، در بازارهای ارز دیجیتال، شما در کنار سود ریالی، از افزایش دلاری دارایی خود نیز بهره خواهید برد که شدت این اتفاق از سایر بازارها بسیار بیشتر است.

 دوره‌­های آموزشی و برنامه‌­های آتی بیت‌­پین

سرپرست معاملات بیت‌­پین در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی این صرافی کریپتو گفت: فصل جدیدی از بازار که پیش‌روی ماست، با احتمال رشد بزرگی در بازار همراه است و ما فرصت این را داریم که میزبان بیش از ده میلیون کاربر ایرانی در پلتفرم بیت‌پین باشیم و زیر ساخت‌­های مورد نیاز برای این امر فراهم شده است. بیت‌پین در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود و توانمندسازی هرچه بیشتر کاربران، از طرق مختلفی همچون سایت مکتب­خانه، به تولید یک دوره­ جامع ارزهای دیجیتال به­ صورت کاملا آنلاین، بروز و رایگان کاربر پرداخته و آ­ن­ها را برای معامله‌­ای ایمن آماده می­‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.