افتتاح حساب ارزی غیرحضوری بانک ملی

آیا با افتتاح حساب ارزی غیرحضوری در بانک ملی از طریق سامانه بام آشنایی دارید؟

در سال‌های نه چندان دور برای افتتاح حساب و صدور کارت بانکی، مشتری بانک باید در ساعت و روز اداری به شعب بانک ملی مراجعه می‌کرد، نوبت می‌گرفت و در صف منتظر می‌ماند تا بعد از احراز هویت حضوری و ارائه مدارک و مستندات لازم و پر کردن فرم‌های مرتبط، افتتاح حساب خود را انجام دهد که این کار شاید ساعت‌ها زمان می‌برد. اما افتتاح حساب ارزی غیرحضوری بانک ملی چگونه است؟

در سال‌های اخیر به لطف گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌ و سامانه‌های مدرن بانکی و پرداخت مثل بام ملی، مسیر دریافت خدمات ساده‌تر، سریع‌تر و جذاب تر شده است.

حالا به لطف سامانه‌هایی مثل بام بانک ملی، مشتریان می‌توانند به بسیاری از خدمات بانک بدون نیاز به حضور در شعبه بصورت شبانه روزی و در 7 روز هفته دسترسی داشته باشند.

بام سامانه‌ هوشمندِ بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران است. در بام امکان دریافت خدماتی مثل صورت حساب، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده، پرداخت قبض، انتقال پول بین حساب‌های ملی خود، حساب ملی سایرین، حساب به ملی کارت ، پایا ، ساتنا به صورت آنی، مدیریت مالی شخصی و بسیاری خدمات دیگر وجود دارد.

جدا از همه خدمات ذکر شده، حالا متقاضیان افتتاح حساب در بانک ملی می‌توانند از طریق سامانه بام ملی اقدام به احراز هویت غیرحضوری، افتتاح حساب ارزی و دریافت کارت بانکی مجازی کنند.

از جمله قابلیت‌های بام می توان به بهره گیری از فناوری پلتفرم PWA وب اپلیکیشن های پیشرو که از نسخه وب سایت به صورت یک اپلیکیشن در صفحه گوشی همراه استفاده کرده و مخاطب را وادار به نصب اپلیکیشن نمی‌کند، طراحی مینیمال، هوشمندی بیشتر با هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن (استفاده از مکانیزم‌های بازی برای تغییر رفتار کسب و کارها در خارج از فضای بازی) و… اشاره کرد.

در این سامانه کاربران این امکان را دارند که با درخواست غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه، «کارت بانکی مجازی» خود را با امکان تعریف رمز دوم پویا و رمز ثابت دریافت کرده و تراکنش های مدنظرشان را انجام دهند.

امکان افتتاح حساب ارزی غیرحضوری در سامانه بانکداری دیجیتال برای متقاضیان دریافت ارز مایحتاج ضروری هم فراهم است که این حساب به صورت قرض‌الحسنه پس‌انداز ارزی و به منظور فروش و پرداخت ارز بابت سرفصل تأمین نیازهای ضروری (کد 56) است.

ثبت‌نام با احراز هویت هوشمند دیگر امکان پیشرفته سامانه بام است که با اسکن امضا، اسکن مدارک و… برای کاربران فعال می شود و بدین ترتیب مشتری دیگر برای انجام عملیات بانکی به احراز هویت فیزیکی نیازی نخواهد داشت.

 

1 نظر
  1. هادی می گوید

    سلام من وارد سایت بام شدم نمیشه حساب ارزی باز کنم چکار کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.