راهکارهای هوشمند GSS برای زندگی در عصر دیجیتال

معاون استراتژیک GSS در گفت‌وگو با عصربانک، هوشمندسازی و زندگی در عصر دیجیتال  را از برنامه آتی شرکت جی‌اس‌اس‌ دانست.

هلدینگ GSS در اولین رویداد فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال با محصولات و راهکارهای متفاوتی حضوری پیدا کرد. در همین رابطه با آرمین قادری، معاون استراتژیک GSS گفت‌وگویی انجام دادیم که شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم.

آرمین قادری، معاون استراتژیک شرکت جی‌اس‌اس در حاشیه همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال که در برج میلاد برگزار شد، با اشاره به ماهیت فعالیت GSS اظهار داشت: این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه تجهیزات بانکی، در راستای اهداف تعریف شده، اقدامات تحقیقی و توسعه‌ای نیز انجام می‌دهد، که تولید محصولات جدید و سرمایه‌گذاری در برخی استارتاپ‌ها از جمله این اقدامات است.

وی در مورد علت حضور شرکت GSS در این همایش افزود: در این همایش سعی کردیم محصولات مرتبط با حوزه دیجیتال را به مخاطبین نمایش دهیم با این هدف که بدانند زندگی در عصر دیجیتال چگونه است، هرچند ممکن است فعلاً ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اجرایی تولید چنین محصولاتی در کشور وجود نداشته باشد.

معاون استراتژیک شرکت GSS با اشاره به محصولات ارائه شده این شرکت در همایش فرصت‌های دیجیتال عنوان کرد: در این رویداد، محصولات مختلفی در حوزه دیجیتال را عرضه کردیم؛ از جمله در صنعت پزشکی، دستگاه فشار خون جدیدی را نمایش دادیم که با حافظه، نرم‌افزار و الگوریتم هوش مصنوعی در مقاطع مختلف می‌تواند وضعیت فرد را تحلیل و وضعیت سلامت فرد را رصد کند.

راهکارهای هوشمند GSS

قادری با اشاره به دیگر محصولات ارائه شده این شرکت گفت: در حوزه کشاورزی کوادکوپتر مکانیزه با هدف سمپاشی، در حوزه حمل و نقل ماشین خودران و رادار تولید داخلی، در حوزه ورزش و سلامت دستگاه آنالیز تولید داخلی که قیمت آن یک دهم قیمت نمونه مشابه خارجی می‌باشد و در حوزه سرگرمی پیانویی که بدون نیاز به انسان موسیقی می‌نوازد، در غرفه شرکت GSS در حاشیه همایش ارائه شد.

وی بیان کرد: در این رویداد همچنین ابزار جدید شرکت GSS در قالب دستگاه کوچکی که به صورت شعبه در محل بوده و صفر تا صد خدمات بانکی را ارائه می‌دهد، رونمایی شد؛ در همین راستا برنامه‌های آتی شرکت فعالیت در حوزه هوشمندسازی و زندگی در عصر دیجیتال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.