اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نوین تک معرفی شدند

در مراسم معارفه‌ هیئت مدیره جدید نوین تک، امیر آریا به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.
با حکم سهامداران عمده شرکت راهبرد سامانه‌های نوپا نوین تک پویا در مجمع عمومی سالیانه این شرکت امیر آریا به عنوان مدیرعامل این شرکت ابقا شد.
در مراسم تودیع و معارفه‌ی اعضای هیئت مدیره شرکت نوین تک، معصومه ملا صالحی، مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین و احسان ابارشی، رئیس اداره بانکداری مدرن؛ داود شاهسونی، رئیس اداره مطالعات و تحقیقات بازار و امیر آریا حضور داشتند.
سهامداران شرکت نوین تک در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از تلاش و زحمات مدیران و تاکید بر توانمندی‌های ایشان در طول دوران مدیریت خود، امیر اریا را به نمایندگی از بانک اقتصاد نوین به عنوان مدیرعامل و عضو هئیت مدیره منصوب کردند.
همچنین در این مراسم داود شاهسونی به سمت ریاست هیئت مدیره و احسان ابارشی به سمت نائب رئیس هیئت مدیره نوین تک به مدت دو سال انتخاب و معرفی شدند.
شرکت نوین تک از سال ۹۶به عنوان شتاب‌دهنده عمومی فعالیت خود را در زیست بوم استارت آپی کشور آغاز نموده است که با تغییر راهبرد در سال گذشته، از یک شتاب دهنده عمومی به شتاب دهنده تخصصی فناوری‌های نوین مالی تغییر مسیر داده است.
نوین تک با شتابدهی بیش از ۲۵ استارت آپ و برگزاری نزدیک به ۱۰ رویداد جامع استارت آپی تاثیر به سزایی در توسعه کارآفرینی و تقویت کسب و کارهای نوپا داشته است.
همچنین با انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره در مجمع عمومی سالانه توسط سهامداران شرکت، نوین تک قصد دارد به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر سازمانی به عنوان بازوی نوآوری گروه مالی اقتصاد نوین ایفای نقش نماید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.