اهداف رویداد آیتکس؛ جذب سرمایه و استخدام نیروهای انسانی

دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

در روز اول این رویداد، علی روزی‌طلب، دبیر رویداد آیتکس در یک نشست خبری گفت: آیتکس با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف Sharif ICT Group و دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته است و این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظرها و ایجاد ارتباطات مناسب است.

او همچنین اعلام کرد این نمایشگاه بار اول در سال ۹۹ و در اوج همه‌گیری کرونا به شکل آنلاین و مجازی برگزار شده است.

دبیر برگزاری رویداد در ادامه کمک به استخدام نیروهای انسانی و معرفی استارت‌آپ‌های حوزه فناوری و جذب سرمایه‌گذار را از اهداف اصلی آیتکس عنوان کرد و تشریح کرد در این نمایشگاه ۷۰ غرفه و ۳۵ شرکت وجود دار. نمایشگاه ملی ایران آیتکس به طور هم‌زمان به صورت حضوری و مجازی اجرا می‌شود. علاوه بر اینکه در حاشیه این نمایشگاه پنل‌‌ها و کارگاه‌های آموزشی، با حضور افراد شناخته شده اکوسیستم و مدیران موفق هم در حال برگزاری است.

وزی‌طلب هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه فناوری‌های نوین و دستاوردهای جدید و یافتن فرصتی مناسب برای تحلیل و شناخت بازار هم عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای یافتن بازارهای جدید برای شرکت کنندگان در نمایشگاه و ارتقا برند آنها باشد. مضاف بر اینکه به شدت معتقدیم آیتکس می‌تواند منجر به ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه شود و در زمینه تسهیل فرآیند جذب و استخدام نقشی اساسی داشته باشد. جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های کوچک‌تر و یا استارت‌آپ‌هایی که به دنبال سرمایه هستند، هم از دیگر اهدافیست که نمایشگاه آن را دنبال می‌کند.

روزی‌طلب در ادامه مزیت‌های بازدید از نمایشگاه ایران آیتکس را آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت‌ها دانست و افزود: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیران شرکت‌های بزرگ،فراهم شدن بستری برای ارسال رزومه و استخدام در شرکت‌ها و حضور در کارگاه‌های آموزشی در طول نمایشگاه که به صورت رایگان برگزار می‌شود هم بخشی از مزایای بازدیدکنندگان آیتکس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.