روش دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی از بانک ملی

در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه به صورت حضوری و غیرحضوری در این بانک تا سقف 300 میلیون تومان وام با نرخ کارمزد 4 درصد فقط با یک ضامن دریافت کنند.

در گذشته‌های نزدیک دریافت وام قرض الحسنه پروسه‌ای سخت و خسته کننده بود. متقاضی برای دریافت یک وام خرد بانکی باید روزها و شاید ماه‌ها به صورت حضوری به شعب بانک مراجعه می‌کرد. در صف انتظار متقاضیان وام تا ماه‌ها معطل می‌ماند و بعد از فراهم کردن مدارک لازم و پیگیری‌های فراوان با سدهای مختلفی مثل عدم وجود منابع  و نیاز به ضامن‌های زیاد مواجه می‌شد.

اما در طرح مهربانی بانک ملی بسیاری از این موانع رفت شده است. بنابراین اگر به دنبال اطلاعاتی از وام قرض‌الحسنه بانک ملی تا سقف 300 میلیون تومان هستید با ما در این مطلب همراه شوید.

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف 300 میلیون تومان با یک ضامن و با کارمزد 4 درصد وام دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از 1 ماه تا 12 ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با نرخ کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 6 تا 60 ماه خواهند داشت.

مشتریان و متقاضیان این وام می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

متقاضیان از طریق سامانه بام به صورت غیرحضوری ‌می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

برای این کار کاربر با وارد شدن به سامانه بام باید به قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) رفته و افتتاح حساب کند.

در جدول زیر شما می‌توانید مدت سپرده‌گذاری، نسبت وام به سپرده به درصد و دوباره بازپرداخت، مدل امتیازی طرح مهربانی را مشاهده کنید.

 دریافت وام 300 میلیون تومانی

میزان و مدت زمان بازپرداخت

یکی از مهمترین سوالات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مهربانی ملی، میزان و مدت زمان بازپرداخت این وام است. در بخش محاسبه‌گر سپرده و تسهیلات بانک ملی ایران به راحتی این ارقام برای مخاطبان محاسبه می شود.

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه مهربانی ملی می‌توانند با مراجعه به لینک محاسبه‌گر سپرده و تسهیلات، با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان مبلغ این وام مطلع شوند.

در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده ، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.