خدمات بانکداری شرکتی بانک گردشگری

بانکداری شرکتی بانک گردشگری یکی از خدمات مدرن بانکی است. در این خدمت، بانک گردشگری به شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، خدمات سفارشی و اختصاصی بر اساس نیاز آنها ارائه می‌دهد. بانک همچنین با اختصاص یک مدیر حساب به هر مشتری شرکتی تمامی درخواست‌های آن مشتری حقوقی را به طور متمرکز مدیریت می‌کند.

در بانکداری شرکتی خدمات و راهکارهای متنوعی به مشتریان حقوقی ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به تسهیلات خرد و کلان، مشاوره‌های تخصصی، تامین مالی، خدمات بانکداری غیرحضوری و خدمات ارزی اشاره کرد. ما در این مطلب عصربانک خدمات بانکداری شرکتی بانک گردشگری را بررسی می‌کنیم.

 بانک گردشگری به عنوان اولین بانک تخصصی و خصوصی در زمینه گردشگری در ایران از سال 1389 کار خود را شروع کرد. امروزه سهم قابل‌توجهی از منابع و مصارف بانک‌ها به مشتریان کلیدی آن ها همچون سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی، تجاری و خدماتی اختصاص دارد که یکی از راه‌های سودآوری بانک‌ها‌ نیز درگرو تعامل صحیح و هدفمند با همین گروه از مشتریان است.

بانک گردشگری بر اساس این نگاه و پاسخ‌دهی مؤثرتر و دقیق‌‌تر به نیازها و خدمات مورد درخواست مشتریان خود و ارائه خدمات متنوع بانکی و مالی ویژه و متمایز همسو با منافع و مصالح آن‌ها، نسبت به بازنگری ساختار سازمانی خود و راه‌اندازی واحد بانکداری شرکتی اقدام کرده است.

اختصاص مدیر حساب به هر مشتری شرکتی

بانکداری شرکتی بانک گردشگری با اختصاص یک مدیر حساب به هر مشتری شرکتی، تمامی درخواست‌های وی را به‌صورت متمرکز از طریق مدیر حساب او بررسی‌ کرده و در بانک پیگیری می‌کند. این امر در راستای حفظ بیشتر منافع و تلاش برای ارتقاء کیفیت و تسریع در ارائه خدمات برای این دسته از مشتریان است.

مشتریان بانکداری شرکتی

شرکت‌های بزرگ و معتبر با این مشخصات و ویژگی ها در زمره مشتریان بانکداری شرکتی قرار می‌گیرند:

1- شرکت‌های متقاضی تسهیلات یا تعهدات با مبلغ بیشتر از سیصد میلیارد ریال

2- شرکت‌های بزرگ با فروش و درآمد بیش از مبلغ پانصد میلیارد ریال

3- شرکت‌های زیرمجموعه سایر بانک‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه بانک

محصولات و خدمات بانکداری شرکتی

در حوزه بانکداری شرکتی بانک گردشگری خدمات و محصولات متنوعی ارائه می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتتاح انواع سپرده برای شرکت‌ها
  • ارائه راهکارهای اعتباری متناسب با نیاز شرکت ها
  • ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ویژه شرکت‌ها
  • تهیه بسته‌های متنوع تأمین مالی
  • ارائه خدمات ارزی به‌منظور تسهیل فعالیت‌های بین‌المللی کسب‌وکارها
  • ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای بانکی

به‌منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست مشتریان شرکتی، راه‌های ارتباطی ویژه‌ای برای این گروه از مشتریان در نظر گرفته‌شده است. مشتریان در صورت تمایل به برقراری ارتباط و استفاده از خدمات بانکداری شرکتی می‌توانند از مسیرهای ارتباطی ذیل استفاده کنند.

-اداره بانکداری شرکتی

نشانی: تهران، میدان شیخ ابتدای خیابان سئول، مابین خدامی و ماهتاب، پلاک 45، طبقه اول

تلفن: 23953400 / نمابر: 23953403

-شعبه مستقل مرکزی

نشانی: تهران، میدان شیخ ابتدای خیابان سئول، مابین خدامی و ماهتاب، پلاک 45

تلفن: 88608994- 88609543 نمابر: 88609267

-مدیران حساب

تلفن: 23953415 – 23953412 – 23953416

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.