یک همراه بانک، برای امور مالی و ۱۰۰ سرویس دیگر!

در عصر تکنولوژی امروز، با وجود گوشی‌های هوشمند در دست همه افراد و روی‌کارآمدن بانکداری موبایلی، عجیب است که یک شخص هر روز به‌دلایل مختلف مانند کارت به کارت، پرداخت قبض یا خرید شارژ از خانه بیرون بزند و زمان ارزشمندش را در صف انتظار خودپرداز و شعب بانکی هدر دهد.

امروز هر کسی که گوشی هوشمند داشته باشد، از اشکال مختلف همراه بانک، برای بهبود کیفیت زندگی، تسریع و راحتی در انجام امور استفاده می‌کند. شما چطور؟ آیا کارایی‌های بانکداری موبایلی نقشی در زندگی شما دارد؟

مفهوم بانکداری موبایلی را بهتر بشناسید

خیلی از شما حتما تجربه استفاده از اپلیکیشن‌های مالی را داشته‌اید. آن‌ها نمونه‌ای از محبوب‌ترین مراجع موبایلی هستند که امکان تراکنش‌های مالی را برایتان فراهم می‌کنند. در واقع امروز هر بانکی یک همراه بانک دارد که سرویس‌دهی‌های متنوع آن برای شما قابلیت‌های بسیاری را فراهم کرده است.

مثلا شما می‌توانید پول به حساب کسی بریزید، شارژ بگیرید، موجودی و گردش حساب بگیرید یا خیلی از امور مالی که قبلا برای رسیدگی به آن‌ها مجبور بودید حضور فیزیکی در بانک داشته باشید، انجام دهید. حالا گذشته از این بحث، موبایل بانک‌ها بسترهای متنوعی دارند که عبارت‌اند از:

  • موبایل بانک بر بستر اپلیکیشن
  • موبایل بانک بر بستر پیامک
  • موبایل بانک بر USSD

مزایایی که یک همراه بانک خوب برای ما دارد

حتما خیلی از شما اولین‌ باری که از موبایل بانک‌ها استفاده کردید، از این‌که نه از خانه خارج شدید، نه زمان زیادی را به‌دلیل تغییر برنامه‌هایتان صرف کردید و نه ساعت‌ها منتظر ماندید تا شماره‌تان از بلندگوی بانک گفته شود، لذت زیادی بردید. همه‌چیز در چند ثانیه اتفاق افتاد و احتمالا این برایتان عجیب و بی‌نهایت لذت‌بخش بود.

شما در 7 روز هفته و بصورت شبانه‌روزی به حساب‌تان دسترسی دارید و با کنترل آن، مدیریت مالی زندگی‌تان را بهبود می‌بخشید. تبادلات مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهید و تراکنش‌های مالی شما به‌جای پول نقد، بر بسترهای رمزگذاری‌شده صورت می‌گیرد.

همه این موارد نشان می‌دهد که وجود بانکداری‌های موبایلی چه انقلاب بزرگی در سهولت زندگی انسان‌ها ایجاد کرد. حالا کافی‌است به چند سال قبل برگردید و خودتان را در دنیایی بدون چنین تکنولوژی تصور کنید. می‌بینید که حتی فکرکردن به آن روزها هم سخت است.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک همراه بانک خوب و کامل

مهم‌ترین مسئله برای کاربرانی که از خدمات بانکداری استفاده می‌کنند، امنیت است و اگر این مسئله برقرار نباشد، مسلما کسی به‌خطرافتادن اطلاعات محرمانه خود را برنمی‌تابد.

یک همراه بانک، برای امور مالی

بنابراین؛ در نخستین گام، یک همراه بانک کامل و قابل اعتماد، امنیت لازم را برای کاربران خود فراهم می‌کند. در مرحله بعدی دسترسی‌های لازم به زیرساخت‌های بانکی و تراکنش‌ها را برقرار می‌سازد و قابلیت‌های جامعی را ارائه می‌دهد. ما در ادامه به برخی از مهم‌ترین این خدمات اشاره کرده‌ایم.

  • چک‌کردن مانده حساب شخصی
  • درخواست صورت‌حساب
  • مشاهده مبادله‌های مالی آخر که بر روی حساب مشتری انجام شده است.
  • درخواست دسته چک
  • دستور انتقال پول از یک حساب به حساب‌های دیگر
  • ارسال پیام‌های کوتاه از طرف بانک به مشتری

معرفی بهترین همراه بانک در قالب اپلیکیشن

با گستردگی تعداد اپلیکیشن‌های مالی، محال است کسی با این پلتفرم‌ها آشنایی نداشته باشد. حتما همه شما نمونه‌هایی از آن را می‌شناسید و روزانه از برخی خدمات آن‌ها به‌منظور تسریع امور خود استفاده می‌کنید.

پیشنهاد ما به شما در این راستا، استفاده از اپلیکیشنی است که به‌عنوان یک مرجع کامل عمل کند و پاسخگوی تمام نیازهای بانکی شما باشد. حالا چه اپلیکیشنی غیر از تاپ؟ تاپ مرجع کامل پرداخت آنلاین و قدرت‌گرفته از خانواده بزرگ بانک پارسیان و تجارت الکترونیک بانک پارسیان است که ضمن ارائه خدماتی گسترده، امنیت حریم کاربران میلیونی خود را تضمین می‌کند.

آیا می‌خواهید با خدمات جامع همراه بانک تاپ آشنا شوید؟

یک همراه بانک، برای امور مالی

در واقع تاپ را به‌عنوان یک سوپر اپلیکیشن می‌شناسند و این نشان از برتری چنین اپلیکیشنی نسبت به سایر مراجعی دارد که خدمات و فرصت‌هایی محدود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. درحالی‌که تاپ، بیش از 100 سرویس کاربردی را فراهم کرده تا کمبودی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی باقی نگذارد. برخی از مهم‌ترین سرویس‌های این مرجع را در ادامه می‌خوانید.

  • خدمات خودرو: پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، جریمه و خلافی خودرو، عوارضی، طرح ترافیک و کاهش، استعلام پلاک فعال
  • گردشگری و تفریحی: بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس، استعلام گذرنامه، تسهیلات سفر، تورمسافرتی
  • فینتک و پرداخت: کارت به کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت قبوض برق، آب، گاز و تلفن، نیکوکاری و خیریه
  • مالی و اعتباری: افتتاح حساب، سامانه صیاد، خدمات پارسی کارت، کارت هدیه مجازی و اعتبارسنجی اشخاص
  • بازار سرمایه: احراز هویت سجام، سهام دولت، سود سهام، توکن ققنوس و حق تقدم سهام
  • سلامت: مشاوره پزشکی، مشاوره روانشناسی، خدمات اقساطی و ویزیت آنلاین و حضوری

یک همراه بانک خوب و کامل، همه آن چیزی است که افراد دنیای امروز، برای ارتقای سطح کیفیت زندگی خود و افزایش سرعت‌ عمل در اجرای برنامه‌ریزی‌ها به آن احتیاج دارند. اپلیکیشن و وبسایت تاپ، می‌تواند همان بانکداری موبایلی قابل اعتمادی باشد که طیف گسترده‌ای از دغدغه‌های وقت‌گیر افراد را برطرف می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.