امضای تفاهم‌نامه ققنوس با نیک استارتر و داده‌پردازی پارسیان

شرکت ققنوس و شرکت نیک‌استارتر و داده‌پردازی پارسیان در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در زمینه تامین مالی جمعی طرح‌های دانش‌بنیان با هدف افزایش تعداد طرح ‌های کرادفاندینگ، توسعه فعالیت کرادفاندینگ و کمک به نظام مالی تامین مالی جمعی منعقد شد.

تامین مالی جمعی به معنای جذب سرمایه و حمایت مالی افراد مختلف جامعه از یک پروژه است که از طریق پرداخت بخشی از سرمایه‌ی مورد نیاز برای اجرای آن پروژه انجام می‌گیرد. در سال‌های اخیر کرادفاندینگ به عنوان روش تأمین سرمایه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت نیک استارتر توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در زمینه تامین مالی جمعی تشکیل شده است.

در جلسه این تفاهمنامه سعید احمدی پویا و حسام زاهدی به عنوان نمایندگان ققنوس، توفیقی (مدیرعامل داده پردازی پارسیان)، موسوی ( معاون نوآوری و فناوری داده پردازی پارسیان)، فرزانه ابوالفضل ( رئیس هیئت مدیره لوتوس پیروزی) و خانم و آقای اسماعیل خانیان بنیان‌گذاران نیک استارتر حضور داشتند.

گفتنی است در دهمین رویداد بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، گروه داده‌پردازی پارسیان به عنوان بازوی اجرایی بانک پارسیان و هلدینگ پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و نوآوری و فناوری در خدمات بانکی، به همراه شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، تابان آتی پرداز (تاپ) و اینوپارس حضور فعالی داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.