حضور فعال GSS در رویداد seamless با راهکار Gold’n Go

شرکت جی اس اس در طول نمایشگاه Seamless 2024 از آخرین راهکارها، محصولات و پیشرفت‌ها در فناوری‌های نوین بانکداری، از جمله نئوبانک طلا با نام تجاری Gold 'n Go در بازار خارج از ایران رونمایی کرد.

شرکت جی‌اس‌اس (GSS)، پس از سال‌ها ارائه راهکارهای نوین در صنعت بانکداری، امسال نیز با بکارگیری تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی (Machine Learning) و همگام با فناوری‌های لبه تکنولوژی و نگاه عمیق به بازارهای رقابتی جهانی و ترویج توسعه پایدار، در رویداد seamless، نسبت به معرفی دستاوردها و راهکارهای خلاقانه در زمینه تکنولوژی بانکداری و پرداخت درون صنایع (Embedd Finance) اقدام نمود.

شرکت جی اس اس با حضور فعال خود در طول نمایشگاه Seamless 2024 با رویکرد تنوع بخشی و انطباق با آخرین روندهای جهانی و به کمک  Disruptive Technologies از آخرین راهکارها، محصولات و پیشرفت‌ها در فناوری‌های نوین بانکداری، از جمله نئوبانک طلا با نام تجاری Gold’n Go در بازار خارج از ایران رونمایی کرد.

GSS در رویداد seamless

این فناوری که مبتنی بر فناوری‌های بانکداری تعبیه شده، Gold tech و راهکارهای بانکداری دیجیتال است برای فضای کسب و کار بین المللی طراحی شده است.

همچنین GSS با ارائه محصولات نوین مبتنی بر رویکرد فیجیتال و ادغام تکنولوژی های KYC و KYT تلاش نمود تا تجربه متمایزی را در عرصه محصولات Self Service بانکی و embeded finance به نمایش بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.