دریافت گواهینامه 10002:2018 ISO توسط شرکت توسعه و نوآوری شهر

به‌منظور تامین منافع سازمان، افزایش رضایتمندی مشتریان و با عنایت به ماهیت مشتری محوری شرکت توسعه و نوآوری شهر، اقدامات لازم جهت استقرار استاندارد بین‌المللی "مدیریت کیفیت و راهنمایی‌ رسیدگی به شکایت‌ها در سازمان‌ها" صورت گرفت.

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 9001:2015 ISO نیز که چندی قبل در شرکت پیاده‌سازی و گواهینامه آن تمدید گردید از یکپارچگی لازم با این استاندارد برخوردار بوده و استقرار این فرایندها می‌تواند میزان بهره‌وری سازمان و رضایتمندی مشتریان را ارتقاء بخشد.

شایان ذکر است؛ با توجه به اهمیت رضایت مشتری در بقای کسب و کارهای امروزی، سازمان بین‌المللی استاندارد(ISO)، استاندارد مدیریت کیفیت را برای رضایت مشتری به وسیله ایجاد یک محیط مشتری‌مدار تدوین و منتشر کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.