بازدید مدیر کل بازرسی استان سمنان از کارخانه باتری سازی فناپ تک در دامغان

علی اکبر رشیدزاده، مدیر کل بازرسی استان سمنان به همراه معاونان، حمید صالحی مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان و جلال سلیمانی، مدیر شهرک صنعتی شهرستان دامغان در روز دوشنبه 7 خرداد 1403 به منظور بررسی و ارزیابی توانمندی ها و ظرفیت های باتری سازی فناپ تک، از کارخانه این شرکت در شهرستان دامغان بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید سبزی مدیر کارخانه دامغان، به معرفی کاملی از شرکت فناپ تک پرداخت، سپس توضیحات جامعی در رابطه با کارخانه باتری سازی، محصولات کارخانه و ظرفیت های تولیدی، تحقیقاتی و صادراتی باتری ارائه نمود. در ادامه درباره تعداد نیروهای شاغل در کارخانه و میزان اشتغال زایی در منطقه صحبت شد.

مهمانان، ضمن تشکر از اشتغال زایی فناپ تک در شهرستان دامغان، برای فناپ تک آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه، خط تولید باتری های سیلد اسید که در 2 سالن مجزا قرار دارند، به طور کامل معرفی شده و مورد بازدید قرار گرفتند. همچنین مدیر کارخانه، طرح گسترش کارخانه در زمینه تولید باتری های لیتیومی را مطرح کرد که این طرح مورد استقبال مدیران استان قرار گرفت.

از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، وجود مشکلات و موانع عمده در حوزه تولید باتری بود که مدیران استان، شنونده تمام این مسائل بودند و در نهایت با توجه به ارزیابی مطلوب و نگاه مثبت به مجموعه و همچنین رضایت از تمامی بخش ها، در این زمینه قول پیگیری دادند.

رشیدزاده با اشاره به ‌ضرورت فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید به این موضوع اشاره کرد که بازرسی استان سمنان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها درصدد رفع موانع و مشکلات بر سر راه واحدهای صنعتی است. همچنین از اقدامات فناپ تک در راستای تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی در زمینه ایجاد اشتغال، ارائه محصولات با کیفیت و تلاش برای تولید محصولات جدید قدردانی کرد.
حضور و بازدید مدیران استان سمنان از کارخانه باتری سازی فناپ تک، قطعا گامی بزرگ در جهت ارتقای ظرفیت ها و توانمندی‌های این شرکت در زمینه تولید باتری و همچنین افزایش توان تولیدی کشور خواهد بود.

امید است تحت مدیریت حمایتگرانه مدیران فناپ تک، پژوهش های مستمر تیم تحقیق و توسعه و تلاش های بی وقفه پرسنل شاغل در کارخانه، به ظرفیت های جدیدی در تولید و عمق داخلی سازی باتری ها به خصوص باتری های لیتیومی دست یافته و شاهد توسعه زیرساخت های استان سمنان بوده و سهمی پررنگ در صادرات محصولات باکیفیت ایرانی داشته باشیم.

/روابط عمومی فناپ تک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.