با موبایلت «کارتخوان» و «دسته‌چک» بگیر!

آیا می‌دانستید با نصب موبایلت، افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سامان و سپس ثبت درخواست دستگاه کارتخوان، می‌توانید به راحتی حساب جاری افتتاح کنید و دسته چک بگیرید.

خدمت جدید «بانک سامان» در ارائه دستگاه کارتخوان و دسته‌چک به‌شکل آنلاین از طریق موبایلت از جمله خدمات نوین بانکی است که نیاز به مراجعه‌ حضوری شعب را مرتفع می‌کند. البته این خدمات محدود نیستند و مزایای بسیاری دیگری برای متقاضیان در نظر گرفته شده‌است.

ثبت آنلاین درخواست «کارتخوان» و «دسته‌چک»

بانک سامان در راستای حمایت از کسب‌وکارها، خدمتی جدید برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف در نظر گرفته است. در این طرح جدید به اصناف مختلف از طریق اپلیکیشن موبایلت، دستگاه کارتخوان و دسته‌چک ارائه می‌شود. فعالان صنوف مختلف می‌توانند پس از افتتاح حساب بانکی، درخواست خود مبنی بر دریافت دستگاه کارتخوان را به‌صورت آنلاین ثبت نمایند و پس از بررسی توسط کارشناسان بانک، دستگاه تحویل داده می‌شود که این فرایند بین سه تا هفت روزه انجام می‌شود.

موبایلت کارتخوان دسته چک بگیر

همچنین اگر فرد متقاضی کارتخوان مایل به دریافت دسته‌چک باشد، این امکان نیز وجود دارد. در این فرایند نیز روندهای قانونی دریافت دسته‌چک طی می‌شود اما با توجه به شرایط جامعه و اِعمال برخی محدودیت‌ها، پس از استعلامات قانونی این امکان در بازه زمانی کوتاه‌تر و با سهولت بیشتری فراهم می‌شود.

یک تیر و سه نشان!

استفاده از طرح درخواست آنلاین کارتخوان مزایای قابل‌توجهی برای متقاضیان دارد. مزیت اول اینکه همه افرادی که متقاضی دریافت دستگاه کارتخوان و دسته‌چک هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با سهولت از طریق فرایند آنلاین می‌توانند از این خدمات برخوردار شوند.

ویژگی دوم اینکه اگر حساب متصل به کارت این افراد حساب وین‌کارت باشد، فرد هر سه ماه در قرعه‌کشی 20 جایزه صد میلیون تومانی و 200 جایزه ده میلیون تومانی  بانک سامان شرکت داده می‌شود که شانس بهره‌مندی از این جوایز برای متقاضیان افزایش می‌یابد.

سومین مزیت را نیز می‌توان شرایط مطلوب عضویت در باشگاه مشتریان بانک سامان یا سامانیوم دانست. عضویت در سامانیوم برای متقاضیان دستگاه کارتخوان به‌طور رایگان صورت می‌گیرد و به‌محض ثبت در این سامانه، کاربران جزء مشتریان رده برنزی قرار می‌گیرند. در سامانیوم رده‌بندی آبی، برنزی، نقره‌ای و طلایی برای مشتریان در نظر گرفته‌شده که این متقاضیان، در رده سوم قرار می‌گیرند.

افزایش امتیاز سامانیوم با هر یک میلیون تومان تسویه‌حساب شاپرک

همچنین به‌ازای هر یک میلیون تومان تراکنش شاپرکی، امتیاز سامانی در سامانیوم به این افراد تعلق می‌گیرد. افزایش این امتیازات نیز امکان برخورداری از خدمات مختلف را برای اعضای باشگاه مشتریان به همراه دارد که از جمله می‌توان به دریافت کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف، مشارکت‌های نیکوکاری، شرکت در کتابخانه‌های آنلاین، دریافت بن اقامتگاه، بن خرید بلیط هواپیما و قطار اشاره کرد. به‌علاوه، امکان شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف باشگاه سامانیوم نیز وجود دارد و جوایز ارزنده‌ای مانند گوشی همراه، لپ‌تاپ، PS5 و…. در نظر گرفته شده‌است.

مزیت دیگر در سامانیوم، کارت نقدی سامانیوم است. فرد می‌تواند امتیازات باشگاه مشتریان سامانیوم را تحت‌عنوان کارت سامانیوم به وجه نقد تبدیل و از طریق این کارت، قبض‌های آب، برق، گاز و تلفن را پرداخت کرده و شارژ همراه اول یا ایرانسل خریداری کند.

برای ثبت درخواست کارتخوان به‌طور آنلاین کافی است وارد سایت بانک سامان به آدرس s24.ir شوید و در منوی «اصناف و شرکت‌های کوچک» از بخش « با موبایلت کارتخوان و دسته‌چک بگیر!» با کلیک بر لینک https://www.sb24.ir/sme/cheque-campaign این فرایند را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.