بیش از 90 درصد کارتخوان‌های به‌پرداخت ملت کارآمد هستند

شرکت به‌پرداخت ملت در خردادماه امسال با میزبانی 48.05 درصد سهم از مبلغ تراکنشهای ابزار پذیرش موبایلی، دارای بالاترین سهم بازار پرداخت کشور در این شاخص بوده است.

شرکت به پرداخت ملت همچنین با کسب سهم 44.99 درصدی از تعداد تراکنش‌های موبایلی و سهم 38.77 درصدی از تعداد تراکنش‌های اینترنتی طی خردادماه سال جاری، بالاترین جایگاه بازار در این دو شاخص را نیز از آن خود کرده است.

بر اساس یکصدوهشتمین گزارش اقتصادی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)، یکی دیگر از موارد سرآمدی‌ به‌پرداخت ملت در خردادماه، ثبت پایین‌ترین تعداد «کارتخوان‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش» از کل کارتخوان‌های فعال سیستمی این شرکت است که تنها 9.78 درصد بوده و نسبت به اردیبهشت‌ماه 2.56- درصد کاهش (بهبود) داشته است.

به بیان دیگر، 90.22 درصد از کارتخوان‌های شرکت به‌پرداخت ملت کارآمد هستند و این در حالی است که تعداد کارتخوان‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش در هیچ‌یک از شرکت‌های حوزه پرداخت، به زیر 10 درصد نرسیده است.

در همین‌حال، شرکت به‌پرداخت ملت طی ماه گذشته، با کسب 25.44 درصد از سهم بازار تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، به بالاترین حجم از این‌گونه تراکنش‌ها خدمت ارائه داده است. علاوه بر این، سهم به‌پرداخت از تعداد تراکنش‌های خرید نیز در خردادماه گذشته نسبت به ماه پیش از آن افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش، سهم به‌پرداخت ملت از تعداد هر سه «ابزار پذیرش فعال سیستمی» شامل کارتخوان‌های فروشگاهی، پذیرش اینترنتی و موبایلی نیز افزایش یافته که درخصوص تعداد ابزار پذیرش موبایلی با رشد 0.35 درصدی، بالاترین میزان صعود در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) توسط این شرکت به ثبت رسیده است.

گفتنی است؛ به‌پرداخت ملت بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در اکثر استان‌های کشور را دارا بوده و در اکثر استان‌ها با اختلاف نسبت به سایر شرکت‌ها از این‌گونه تراکنش‌ها پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین در هر 31 استان کشور، دارای شاخص اثربخشی بالاتر از یک، در بخش کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.