سود سهام‌داران حقیقی شرکت توسن واریز شد / واریز ۵۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم

سود سهامداران حقیقی شرکت توسن به مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم، از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به حساب سهامداران حقیقی واریز شد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت توسن، جهت سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲، مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۸۳ درصد از سهام‌داران و نمایندگان قانونی آنها، برگزار شد. در این جلسه بر اساس تصمیم سهامداران حاضر در مجمع، سود تقسیمی به‌ازای هر سهم، معادل ۵۰۰ ریال تعیین شد.

بنابراین، براساس آخرین زمانبدی پرداخت سودِ منتشر شده در سامانه کدال و برای رعایت حقوق سهامداران حقیقی توسن، سود سهامداران حقیقی به مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم در تاریخ هجدهم تیر ماه ۱۴۰۳ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب سهامداران واریز شد.

خلاصه‌ای از سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲

شرکت توسن در تاریخ پنجم آذرماه سال ۱۳۹۹ در فرابورس اوراق بهادار تهران در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن با نماد «توسن» درج شده و سهام آن برای اولین‌بار در تاریخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ مورد معامله قرار گرفته است. وضعیت سهام توسن در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با ۵۷ درصد رشد مواجه بوده است. توسن همچنین در سال مالی ۱۴۰۲ درآمدی معادل ٩هزار و ٣٠میلیارد ریال را به ثبت رسانده است.بر اساس گزارش خرداد ماه ۱۴۰۳ شرکت درآمدی معادل ۶۴۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نشان‌دهنده رشدی بیش از ۸۴ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

گفتنی است، توسن، خرداد ماه سال جاری، با همراهی حدود هزار، نیروی انسانی متخصص بیست‌وپنجمین سال فعالیت خود را در صنعت فناوری مالی و فناوری اطلاعات کشور جشن گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.