سه توکن جدید در نوبیتکس لیست شد/ لیرزیرو، اوما، میم‌کوین و دیگران!

بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس میزبان سه توکن محبوب و جدید از شبکه اتریوم هستند. لیرزیرو، میم‌کوین و اوما سه رمزارزی هستند که هم‌زمان به بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران یعنی نوبیتکس راه پیدا کردند.

طبق اعلام روابط‌عمومی نوبیتکس کارمزد معاملات این سه رمزارز تا 26 تیر 1403 ساعت 16 رایگان است. به این ترتیب تعداد بازارهای معاملاتی در دسترس برای بیش از هفت میلیون کاربر نوبیتکس به 220 بازار رسیده؛ البته این رمزارزها با بررسی‌های دقیق و موشکافانه و به شرط احراز شرایط و استانداردهای فنی، به پلتفرم نوبیتکس اضافه می‌شوند.

لیرزیرو (LayerZero)؛ سوغاتی از شمال آمریکا

لیزریورو که توکن بومی آن با نام اختصاری ZRO  شناخته می‌شود یکی از پر سروصداترین پروژه‌های دنیای رمزارزها در سال 2023 بود. پروژه‌ای که در واقع یک پروتکل ارتباطی است و رابطه بین شبکه بلاکچین‌ها را تسهیل می‌کند. این نوآوری از این جهت ارزشمند است که بسیاری از مشکلات دست‌وپاگیر برای توسعه پروژه‌های دیگر مبتنی بر بلاکچین را از بین می‌برد. بنیانگذاران این پروژه جذاب سه نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیوهمشایر هستند و در سال 2021 موفق شده بودند با جذب دو میلیون دلار سرمایه، پروژه لیرزیرو را کلید بزنند. در زمان نگارش این مطلب توکن ZRO  بیش از 3.8 دلار قیمت دارد و در رتبه 131 کوین مارکت‌کپ قرار دارد. برای خرید و فروش لیرزیرو می‌توانید به بازارهای ریالی و تتری آن در نوبیتکس مراجعه کنید.

میم‌کوین (MEMECoin)؛ یک توکن شوخ‌طبع!

میم‌کوین‌ها از پدیده‌های دوست‌داشتنی دنیای رمزارزها هستند. توکن‌هایی که اغلب هویت آن‌ها از یک میم یا شوخی مشهور اینترنتی وام گرفته شده اما در بسیاری از موارد تبدیل به پروژه‌های جدی‌ در دنیای سرگرمی شدند. یکی از این میم‌کوین‌های محبوب خود «میم‌کوین» است. توکن بومی اکوسیستم میم‌لند که در واقع نام یک استودیوی سرمایه‌گذاری وب 3 برای تولید محتوای طنز و سرگرمی است. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید پشت‌پرده پروژه میم‌لند هم پلتفرم مشهور 9GAG  است. این شبکه اجتماعی از 2008 ایجاد شده و بیش از 200 میلیون کاربر دارد. در واقع بسیاری از شوخی‌های مشهور اینترنتی که در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل ایکس (یا توییتر) می‌بینید، دستپخت همین کاربران شوخ‌طبع 9GAG است. اگر از اوضاع قیمت این رمزارز می‌خواهید بدانید باید بگوییم در زمان نگارش این مطلب میم‌کوین حدود 0.014 دلار قیمت دارد و بین حدود 10 هزار رمزارز فهرست شده در کوین‌مارکت‌کپ، در رتبه 153 قرار گرفته است. برای خرید و فروش میم‌کوین می‌توانید به نوبیتکس سر بزنید.

اوما (UMA)؛ با تشکر از بچه‌های گلدمن ساکس!

اوما یک دارایی دیجیتال است که بیش از چهار سال از زمان عرضه آن در صرافی‌های معتبر بین‌المللی می‌گذرد. این یعنی «اوما» فراز و فرودهای بسیاری را در بازار پشت سر گذاشته و حالا مدتی است که در حوالی دو دلار پرسه می‌زند. نام این پروژه با دنیای امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi  گره خورده است. اوما با این هدف راه‌اندازی شد که دسترسی به بازارهای مالی غیرمتمرکز را برای مردم سراسر دنیا تسهیل کند. ایده راه‌اندازی این پروژه دو سال قبل از عرضه توکن آن یعنی از سال 2018 شروع شد. زمانی که یک زن چینی‌تبار و یک مرد کانادایی فعال در گلدمن ساکس (یکی از غول‌های مالی وال‌استریت)، تصمیم گرفتند روی این پروژه مشترک کار کنند. در حال حاضر رمزارز UMA به رتبه 246 در رتبه‌بندی کوین‌مارکت‌کپ بسنده کرده و برای خرید و فروش آن‌ می‌توانید از بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.