اولین شعبه هیبرید بانک ایران زمین افتتاح شد

مراسم افتتاح اولین شعبه هیبرید بانک ایران زمین با حضور جمعی از مسئولین عالی رتبه بانک و مدیران ارشد در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عالی بانک ایران زمین مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان بانک را اولویت و هدف اصلی بانکداری هیبرید بیان کرد و گفت: بانکداری هیبرید به عنوان نسل جدید بانکداری در نظام بانکی کشور، پنجره تازه ای را در حوزه ارائه خدمات ویژه و خاص به روی مشتریان گشوده است.

پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در شعبه هیبرید افزود: در بانکداری هیبرید مشتریان می توانند خدماتی را که به صورت حضوری از بانک دریافت می کردند به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه خود دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: شعبه هیبرید تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.

در این مراسم معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین تولید و انتقال مرحله ای سرویس و خدمات بانکداری سنتی به بانکداری هیبرید را از اقدامات اصلی این معاونت بیان کرد و گفت: کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با بررسی و مطالعه نیازهای مشتریان در شعب، سرویس هایی که بیشترین میزان درخواست را از سوی مشتریان در شعب حضوری داشتند بررسی و انتخاب نموده و متناسب با آن با حفظ روابط و قوانین رگولاتوری برای شعبه هیبرید تولید می نمایند.

باباپور با اشاره به ساختارهای ایجاد شده برای راه اندازی شعبه هیبرید، افزودند با همکاری مدیریت امور سازمان و برنامه ریزی ساختارهای لازم برای راه اندازی شعبه هیبرید ایجاد شده است و پس از تصویب مدیریت عالی بانک و هماهنگی با مدیریت امور شعب بانک اولین شعبه هیبرید با رویکرد ارائه خدمات غیرحضوری افتتاح می گردد.

یکی از ویژگی های شعب هیبرید در آینده نزدیک ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان میباشد بطوریکه که مشتریان در شعب هیبرید به صورت 24 ساعته درخواست های خود را ارسال کرده و در اولین سیکل کاری توسط شعب هیبرید انجام خواهد شد.

مشتریان می توانند به آسانی با نصب پلتفرم همراه پلاس فراز به صورت غیرحضوری اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و پس از انجام استعلام های لازم و احراز هویت، در شعبه هیبرید افتتاح حساب کنند. انتقال وجه ساتنا و پایا غیرحضوری از اولین خدمات قابل ارائه در شعبه هیبرید می باشد که بزودی قابل استفاده برای مشتریان خواهد بود بطوریکه مشتریان می توانند از طریق این پلتفرم برای انتقال وجه بالاتر از 2 میلیارد ریال بصورت غیر حضوری اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت برای شعب هیبرید برنامه ریزی شده است که در کنار بخش عملیاتی، بخش پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایجاد شده تا مشتریان بتوانند به صورت 24 ساعته و در کمترین زمان سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.