همکاری تکنولایف و تارا آغاز شد: ترکیب خرید اعتباری، تنوع محصول و ارسال فوری

با همکاری تکنولایف و تارا سرویس BNPL « الان بخر بعدا پرداخت کن» در تکنولایف پیاده‌سازی شد.

بر اساس این همکاری با فعال شدن سرویس تارا در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، کاربران سازمانی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و غیر سازمانی تا سقف ۵ میلیون تومان از تارا اعتبار دریافت کرده و می‌توانند در لحظه از تکنولایف خرید کنند و در فواصل زمانی مشخص شده باز پرداخت انجام دهند.

BNPL در تکنولایف: الان بخر بعدا پرداخت کن

یازده گروه کالایی و بیش از ۴۶ هزار کالا، از دسته دیجیتال تا دسته لوازم خانگی، طلا تا ابزارآلات موجود در تکنولایف در دسترس کاربران برای خرید اعتباری قرار گرفت. سرویس اعتباری تارا بدین صورت در تکنولایف پیاده شده است که هر کاربر می‌تواند بدون ضامن و یا چک، اعتبار دریافت کرده و بدون پرداخت هیچ پولی در لحظه، خرید اعتباری کالا انجام داده و بازپرداخت اعتبار دریافت شده را در اقساط مشخص انجام دهد.

از ارسال فوری تا دریافت اعتبار برای خرید

تکنولایف فروشگاهی با بیش از چهارده سال سابقه فعالیت است که از تنوع محصولی بالایی برخوردار بوده و علاوه بر کالاهای دیجیتال، در دسته‌های لوازم‌ خانگی، ابزارآلات، طلا توانسته کالاهای مختلف از برندهای متنوعی را در اختیار کاربران برای خرید قرار دهد.

غالب محصولات عرضه شده در تکنولایف از قابلیت ارسال فوری برخوردار هستند چرا که عمده کالاهای این فروشگاه اینترنتی در انبارهای مجموعه تکنولایف موجود است. در سایت تکنولایف، پشتیبانی نیز برای کاربران تارا  ایجاد شده تا پاسخگوی سوالات کاربران باشد.

امکان استفاده از تارا اکنون در سایت تکنولایف در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.