تقدیر از مدیر عامل فناپ تک در اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد

هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیران تاثیرگذار در عرصه صنعت و اقتصاد ایران، در تاریخ 10 مردادماه 1403 در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. شرکت فناپ تک، در این اجلاس موفق به دریافت لوح و تندیس زرین گردید.

هدف از برگزاری این اجلاس، گرد هم آمدن اندیشمندان و صاحب نظران عرصه اقتصاد، سنجش و ارزیابی نقش مدیریت در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، تلاش برای اشتغال آفرینی در جامعه، تولید و ارائه ایده‌های برتر کارآفرینانه و معرفی تازه‌ترین تولیدات ملی با حضور اشخاص سرشناس حوزه صنعت، مسئولین عالی رتبه و اساتید دانشگاهی بود.

از جمله مهم ترین مهمانان این اجلاس حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه، سعید احمدیان رئیس هیات مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران، سیاهکلی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و محسنی، مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی بودند.

در این اجلاس، حیدر مغنی، مدیرعامل شرکت فناپ تک، به پاس زحمات بی دریغ و اقدامات ارزشمند ایشان در مسیر تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی و دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در زمینه صادرات محصولات با کیفیت ایرانی، تقدیر به عمل آمده و از ایشان به عنوان یکی از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور قدردانی شد.

تقدیر مدیر عامل فناپ تک

امید است با تلاش شبانه روزی پرسنل عزیز و مدیریت ستودنی مدیران و معاونین محترم، گام های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کار و سربلندی میهن عزیزمان برداریم.

/روابط عمومی فناپ تک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.