هم‌افزایی متخصصان داتین با کارگاه آموزشی لینوکس موسسه کاریار

کارگاه آموزشی «لینوکس در مسیر اشتغال» ویژه افراد مستعد و علاقه‌مند ساکن مناطق کم‌برخوردار برگزار می‌شود و معصومه فرید، راهبر فنی لینوکس فناوری اطلاعات داتین در همراهی با این کارگاه آموزشی، به‌عنوان مدرس حضور دارد.

این کارگاه در دو روز ۲۰ و ۲۲ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ توسط مدرسه آنلاین برنامه‌نویسی کاریار برنامه‌ریزی شده است. افراد شرکت‌کننده با حضور در آن، با مفاهیم لینوکس و کاربرد آن آشنا می‌شوند تا نیازمندی‌های مسیر کاری و یادگیری‌ خود را با جست‌وجو و بهره‌گیری از منابع آموزشی مرتفع کنند.

معصومه فرید، راهبر فنی لینوکس داتین که مدرس این دوره تخصصی است، بیش از 10 سال تجربه کار در حوزه لینوکس دارد. او قرار است مفاهیم اولیه لینوکس، دستورات پایه، یافتن دستور کارآمد و مفاهیم کاربردی در فضای عملیاتی لینوکس را آموزش دهد. سطح کارگاه آموزشی لینوکس، مقدماتی است و افرادی که با مفاهیم پایه شبکه و برنامه‌نویسی آشنا یا به پیاده‌سازی لینوکس علاقه‌مند هستند، می‌توانند به‌صورت آنلاین در این کارگاه آموزشی چهار ساعته شرکت کنند.

ظرفیت دوره نامحدود است و از آنجایی‌ که هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمندسازی افراد مستعد و مشتاق از مناطق کم‌برخوردار است، پروسه غربالگری برای شرکت در دوره در نظر گرفته شده است. برای ثبت‌نام در کارگاه آموزشی لینوکس از ۱۴ تا ۱۹مردادماه فرصت وجود دارد که می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.