برگزاری یازدهمین نشست همکاران پیشخوانهای شهرنت منطقه قم
نمازی، مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر ضمن قدردانی از تلاش کلیه همکاران پیشخوانهای شهرنت به سخنرانی پرداخت و یادآور شد: خوشبختانه در سالی که گذشت شاهد رشد و افزایش میزان تراکنشها، صدور کارت هدیه و جذب سپرده بودهایم و توانستهایم خدمات مطلوبی با تلاش شما عزیزان در راستای اهداف مجموعه و بانک شهر به مشتریان ارائه دهیم.
نمازی با اشاره به اینکه ایجاد پیشخوانهای شهرنت یکی از بزرگترین پروژههای بانک شهر بوده است، اظهار داشت: با توجه به میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده در پیشخوانهای شهرنت و پاسخگویی ۸۰ درصد از نیاز ایشان در انجام امور بانکی، همواره در صدد هستیم با ارائه راهکارهای مناسب و خلق محصولات جدید در جهت بانکداری دیجیتال روند رو به پیشرفت مجموعه را حفظ نماییم.
کُردی، قائم مقام شرکت توسعه و نوآوری شهر نقش راهبران پیشخوانهای شهرنت را در ارائه خدمات مطلوب و بهبود عملکرد شهرنتها بسیار حیاتی دانست و اظهار امیدواری نمود که منطقه قم با توجه به موقعیت استراتژیک میتواند جایگاه متمایزتری نسبت به وضعیت موجود داشته باشد که مطمئنا با حمایت مجموعه و همت عالی راهبران به این مهم دست خواهیم یافت.
آزادانی معاون برنامهریزی و کسب و کار در ادامه به تشریح عملکرد راهبران پرداخت و افزود: در مجموعه توسعه و نوآوری شهر با تلاش واحدهای مربوطه بستر بسیار مناسبی در پیشخوانهای شهرنت مهیا گردیده تا راهبران با بازاریابی در جهت افزایش جذب منابع بتوانند از کلیه پاداشهایی که تعیین شده است به بهترین نحو استفاده نموده و در جهت اهداف شرکت و ارتقای عملکرد بانک قدم بردارند.
صالح زعیم از مدرسین برتر حوزه توسعه فردی ورک شاپ انگیزشی آموزشی تحت عنوان “ارتباط موثر با مشتریان” را برای راهبران ارائه نمود.
لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست از راهبران منتخب منطقه قم با اهدا لوح و هدیه تجلیل بهعمل آمد.