راه‌اندازی پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش با هدف افزایش کیفیت خدمات گردشگری

پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در سامانه جامع گردشگری منطقه آزاد کیش با هدف افزایش کیفیت خدمات و توزیع عادلانه منابع در راستای رضایت‌مندی مسافران و ارائه مشوق‌های مختلف به کلوب‌داران، راه‌اندازی شد.

این پلتفرم یکی از خدمات پایگاه اینترنتی «بزن بریم کیش» است که امکان رزرو و دریافت خدمات تفریحات دریایی این منطقه گردشگری را برای مسافران فراهم می‌کند.

تا پیش از این به‌دلیل تنوع قیمت خدمات تفریحات دریایی و تعدد واسطه‌ها و نیز نبود سامانه فروش بلیت با نظارت قانونی، گردشگران و مسافران با سردرگمی مواجه شده و این موضوع نارضایتی بسیاری را برای آنها و برای کلوب‌داران به همراه داشت. از سوی دیگر با توجه به دریافت پورسانت‌های بالا توسط واسطه‌ها و دلالان، کیفیت خدمات به گردشگران نیز تحت تاثیر قرار گرفته بود.

با این وجود راه‌اندازی سیستم آنلاین فروش بلیت تفریحات دریایی کیش در سامانه جامع گردشگری با هدف حذف واسطه‌ها و ازبین‌رفتن بی‌نظمی و نیز ساماندهی امکانات رفاهی جزیره کیش اجرایی شد تا در نهایت شاهد نظارت بر ارائه خدمات و حفظ منافع مسافران، جامعه کلوب‌داران، تاکسی‌داران و غیره باشیم.

در این طرح علاوه بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مسافران و نیز شفافیت و توزیع عادلانه منابع، اصلاح نواقص و رفع مشکلات در ارائه خدمات، به رونق پایدار و توسعه اقتصادی جزیره کیش خواهد انجامید.

گردشگران و مسافران می‌توانند با ورود به سامانه فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش به نشانی https://bezanberimkish.attres.ir و مشاهده خدمات کلوب‌ها، نسبت به خرید خدمات تفریحات دریایی اقدام کنند و حتی نظرات خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گردشگران می‌توانند با اعلام نظرات خود و ارائه نمره به کلوب‌داران، در ارزیابی خدمات تفریحات دریایی مشارکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.