برتری «به‌پرداخت ملت» در هفت شاخص گزارش مردادماه شاپرک

شرکت به‌پرداخت ملت موفق به کسب رتبه نخست در هفت شاخص گزارش مردادماه 1403 شاپرک شد.

این شرکت در مردادماه امسال، در هفت شاخص شامل تعداد و مبلغ تراکنش‌های موبایلی، تعداد تراکنش‌های اینترنتی، مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، تعداد کارتخوان‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش از کل کارتخوان‌های فعال و نسبت ترمینال‌های پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار به ترمینال‌های فعال این ابزار، رتبه برتر را در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) کسب کرده است.

بنا بر یکصد و دهمین گزارش اقتصادی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)، شرکت به‌پرداخت ملت به ترتیب با کسب 39.21 و 45.46 درصد از سهم بازار در هر دو ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی، بالاترین تعداد تراکنش‌های هر یک از این ابزارها را در سال مالی جاری پشتیبانی کرد.

این شرکت همچنین با پوشش 18.67 درصد از مبالغ کارتخوان فروشگاهی و میزبانی 48.79 درصد از مبالغ ابزار پذیرش موبایلی، ضمن صعود و صدرنشینی در هر دو شاخص، 0.23 درصد افزایش سهم مبلغی را در پشتیبانی تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی به ثبت رسانده است که بالاترین میزان رشد این سهم در میان شرکت‌های PSP محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، به‌پرداخت ملت در مردادماه امسال، با کسب سهم 25.78 درصدی از تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، به بیشترین حجم از این‌گونه تراکنش‌ها خدمت ارائه داده است. علاوه بر این، سهم این شرکت از تعداد و مبلغ تراکنش‌های «خرید» و تعداد تراکنش‌های «مانده‌گیری» نیز در مردادماه نسبت به تیرماه امسال ارتقا یافته است.

شرکت به‌پرداخت ملت همچنین ضمن افزایش سهم تعداد ابزارهای پذیرش فعال سیستمی خود از هر سه ابزار پذیرش فعال سیستمی اعم از اینترنتی، موبایلی و کارتخوان فروشگاهی، بالاترین میزان «افزایش سهم» در تعداد ابزار پذیرش موبایلی در میان PSPها را به خود اختصاص داده که معادل 3.24 درصد بوده است. در همین‌حال، سهم این شرکت از تعداد دو ابزار پذیرش تراکنش‌دار موبایلی و کارتخوان فروشگاهی، طی این ماه با رشد همراه بوده است.

مانند ماه‌های پیشین، به‌پرداخت ملت در مردادماه سال جاری نیز کمترین تعداد کارتخوان‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش از کل کارتخوان‌های فعال سیستمی خود را داشته که 11.30 درصد بوده و نشان‌دهنده عملکرد بهتر این شرکت نسبت به سایر شرکت‌ها است. گفتنی است؛ شرکت به‌پرداخت ملت در شاخص نسبت ترمینال‌های پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار به ترمینال‌های فعال سیستمی این ابزار نیز با کسب سهم 34.69 درصدی در صدر شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور قرار گرفته است.

/روابط عمومی به پرداخت ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.