پیمان، حامی رسمی رویداد فیناپ شد

پیمان، به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده راهکار دایرکت دبیت، در بیستمین رویداد فیناپ به‌عنوان حامی رسمی حضور خواهد داشت. این رویداد که یکی از معتبرترین گردهمایی‌های صنعت فناوری‌های مالی (فین‌تک) در ایران به شمار می‌رود، با عنوان Mobile-First نئو بانک، بانک دیجیتال و سوپر اپلیکیشن برگزار می‌شود.

در این رویداد، مدیرعامل پیمان، «مهدی معرفتی»، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی حضور خواهد داشت. او در ارائه خود به اهمیت پرداخت مستقیم و نقش آن در اپلیکیشن‌های مالی مدرن، از جمله نئوبانک‌ها و سوپر اپ‌ها، خواهد پرداخت.

رویداد فیناپ به عنوان بستری مناسب برای به اشتراک‌گذاری جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پرداخت، فرصتی استثنایی برای تعامل با دیگر بازیگران کلیدی در این حوزه به شمار می‌رود.

این رویداد، که بر نسل Z و تاثیر عمیق این نسل بر فناوری‌های مالی تمرکز دارد، فرصتی برای متخصصان و کارشناسان فراهم می‌کند تا به بررسی جدیدترین روندها و تحولات در صنعت فین‌تک و بانکداری بپردازند. این رویداد یک‌روزه، پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد و به چالش‌ها و فرصت‌های بانکداری موبایل‌محور، از جمله طراحی تجربه کاربری، رگولاتوری و امنیت در بانکداری موبایل خواهد پرداخت. علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد می‌توانند بلیت آن را از این لینک خریداری کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.