درخواست کارت‌های بانکی رنگارنگ از طریق «توبانک»

کاربران می‌توانند با افتتاح حساب در اپلیکیشن «توبانکـ» و درخواست کارت بانکی به رنگ‌های آبی، قرمز، طوسی و سفید، بعد از 3 تا 7 روز کاری کارت بانکی خود را دریافت کنند.

امروزه انجام بسیاری از خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب با سهولت در بستر اینترنت یا اپلیکیشن‌های بانکی قابل‌‌انجام است. «بانک گردشگری» نیز در این راستا بخش قابل‌توجهی از خدمات بانکی را از طریق اپلیکیشن «توبانک» (TOBANK) ارائه می‌‌دهد. کاربران پس از نصب این اپلیکیشن می‌توانند به‌صورت 24*7 نسبت به افتتاح‌حساب اقدام نموده و بدون پرداخت هزینه، کارت‌های بانکی خوش رنگ دریافت نمایند. علاوه بر خدمات پرداخت نظیر انتقال وجه، بسیاری از خدمات دیگر نظیر تسهیلات، سفته الکترونیک، خدمات گردشگری، صندوق امانات و … نیز در این اپلیکیشن در دسترس است.

افتتاح‌‌حساب در «توبانک»؛ رایگان و شبانه‌روزی

«توبانک» شعبه دیجیتالی بانک گردشگری است که امکان انجام خدمات بانکی مختلف نظیر افتتاح‌حساب را به‌طور رایگان برای افراد بالای 18 سال فراهم آورده‌‌است. اولین گام برای افتتاح‌حساب، نصب اپلیکیشن است. نسخه جدید اپلیکیشن توبانک را می‌توان به‌طور مستقیم برای سیستم‌عامل اندروید و IOS ازطریق  وب‌سایت توبانک دریافت کرد.

اگر کاربر در بانک گردشگری حساب نداشته‌باشد پس از نصب برنامه و ورود، نیاز به ثبت اطلاعات (شماره همراه، کد ملی و تاریخ تولد) است. پس از تایید اطلاعات، کاربر رمز عبور برای خود انتخاب می‌کند و از قسمت شعبه شخصی در منو صفحه اصلی می‌تواند افتتاح‌حساب نماید. در این مرحله نیاز است تا بار دیگر شماره تماس ثبت‌شده تایید شود.

در گام بعد، احراز هویت با ارسال تصویر کارت ملی هوشمند و پشت آن صورت می‌گیرد و برای تطابق چهره نیز ارسال عکس و فیلم از کاربر ضروری است. در نهایت نیز امضای دیجیتال ثبت و اطلاعات فردی به زبان لاتین درج می‌شود و پس از حدود 5 تا 10 دقیقه، یک کد برای کاربر ارسال می‌شود.

بدین‌ترتیب کاربر می‌تواند نسبت به افتتاح‌حساب اقدام کند. برای این منظور باید یکی از انواع سپرده شامل سپرده بلندمدت سه ساله، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت اشخاص حقیقی فاقد کارت، گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص)، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، سپرده کوتاه‌مدت ویژه شش ماهه توبانک، سپرده کوتاه مدت ویژه سه ماهه توبانک و سپرده قرض‌‌الحسنه پس‌انداز را انتخاب کند و پس از تایید شرایط هر مورد، افتتاح‌حساب صورت می‌گیرد.

در این مرحله پیامی مبنی بر موفقیت افتتاح‌حساب با ارائه شماره مشتری، نوع سپرده و شماره سپرده نمایش داده می‌شود.

درخواست کارت‌ بانکی از طریق توبانک

درخواست کارت فیزیکی در توبانک

اگر کاربر تمایل به صدور کارت فیزیکی داشته ‌باشد، روی گزینه «درخواست صدور کارت» کلیک می‌نماید و و وارد صفحه ثبت کد پستی و آدرس می‌شود. پس از ثبت این اطلاعات، کاربر می‌تواند رنگ کارت را از بین رنگ‌های قرمز، آبی، طوسی و سفید انتخاب کند.

در این مرحله، مشخصات کارت شامل شماره مشتری، شماره کارت، CVV2، رمز دوم و تاریخ انقضاء نمایش داده می‌شود. صدور اولین کارت بانکی مشتری رایگان است و پس از 3 تا 7 روز از درخواست صدور آنی کارت، کارت بانکی به آدرس ذکرشده ارسال می‌شود. مراحل انجام درخواست کارت تا ارسال از طریق پیامک به شماره کاربر ارسال می‌شود.

فعال‌‌کردن رمز کارت در اپلیکیشن «توبانک»

بعد از ارسال کارت، رمز کارت در بسته ارسالی درج نشده و برای این منظور لازم است در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن توبانک گزینه «کارت‌ها» را انتخاب کنید. سپس با انتخاب کارت بانکی خود، گزینه رمز اول انتخاب و دریافت می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید رمز اول را تغییر دهید اما حتما لازم است فرد رمز اول را بداند و سپس اقدام کند. رمز دوم را نیز می‌توانید از این طریق تغییر دهید.

اگر کارت بانکی مفقود شد نیز می‌توانید برای صدور کارت المثنی اقدام کنید. در این شرایط نیز ابتدا در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن توبانک، گزینه «کارت‌ها» را انتخاب کنید سپس با انتخاب کارت بانکی و گزینه «کارت المثنی» ، صدور کارت در کوتاه‌ترین زمان و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و آنلاین

مشتریان بانک گردشگری در صورت بروز هرگونه مشکل یا پرسش می‌توانند با شماره 23950-021 داخلی 3 تماس گرفته و با کارشناسان توبانک ارتباط برقرار کنند. در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن نیز امکان چت آنلاین با کارشناسان با انتخاب علامت هدفون وجود دارد. چت آنلاین محدودیت زمانی ندارد و در هر ساعت شبانه‌روز که مشکلی رخ دهد می‌توان به‌راحتی پرسش‌ها را مطرح کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.