فوربیکس؛ برگزیده جشنواره دکتر نوربخش در یازدهمین همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت

همزمان با پایان یازدهمین دوره همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، برندگان جایزه دکتر نوربخش توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی معرفی شدند. در قسمت محصولات و خدمات فناورانه پولی و بانکی ویژه مشتریان، فوربیکس به عنوان نئوبانک کسب‌وکاری با امکان مدیریت جامع و یکپارچه مالی و حسابداری، به عنوان محصول برگزیده انتخاب شد و لوح جشنواره دکتر نوربخش را از قائم‌مقام بانک مرکزی دریافت کرد.

فوربیکس که با همکاری شرکت توسن و توسط شرکت فناوران مالی هوشمند آینده توسعه پیدا کرده است، به عنوان یک پلتفرم جامع بانکداری دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، علاوه بر خدمات بانکداری دیجیتال تمامی ابزارهای لازم برای مدیریت مالی شامل صدور فاکتور، فروشگاه‌ساز، حسابداری، CRM و… را به نیز صورت یکپارچه و تماما رایگان و از طریق موبایل اپلیکیشن خود در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

اغلب شرکت‌های کوچک و متوسط، فریلنسرها و خویش‌فرمایان نیازمند ابزاری جامع و دقیق برای امور مالی خود هستند. این موارد شامل صدور فاکتور، ثبت سند‌های حسابداری، مدیریت حساب بانکی، مدیریت مشتریان و… می‌شود که تمامی این سرویس‌ها با تلفن همراه بر بستر اپلیکیشن فوربیکس قابل دریافت است. فوربیکس به عنوان یک پلتفرم جامع مدیریت مالی کسب و کار تلاش کرده است تا تمامی این ابزارها را از طریق پلتفرم جامع و به صورت کاملا رایگان خود در اختیار این عده از افراد و کسب‌وکارها قرار دهد.

به عنوان مشخصه کلیدی نئوبانک شرکتی فوربیکس می‌توان به جامعیت و یکپارچگی در ارائه خدمات متنوع اشاره کرد که امکان اتصال آن به سایر ابزارها از طریق Open API وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت فوربیکس یک ابزار کاربردی برای کسب‌وکارها است که بدون این که هزینه اضافه‌ای به کسب‌وکارها تحمیل کند، توانسته است مدل درآمدی پایداری را تعریف کند. این اپلیکیشن مبتنی بر موبایل طراحی و تولید شده است که برای دسته مشتریان هدف، بسیار قابل توجه و کاربردی است.

در عصر دیجیتال و با ظهور احراز هویت های دیجیتال، چسبندگی مشتریان به بانک‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است. اما فوربیکس با طراحی اکوسیستمی ساده و کاربردی شامل مجموعه سرویس‌های مدیریت مالی مناسب برای کسب و کارها توانسته آنها را به افتتاح حساب در بانک همکار (یا اتصال حساب فعلی به فوربیکس) ترغیب کند. فوربیکس با این روش می‌تواند چسبندگی مشتریان به بانک همکارش را افزایش دهد و تبدیل به روشی برای افزایش وفاداری مشتریان شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.