بانکداری در محل؛ ارائه خدمات بانکی در شرایط بحرانی از طریق «کیوسک سیار» جی‌اس‌اس

فرزین نیک‌زاد،مدیر پشتیبانی و فروش شرکت «جی‌اس‌اس» در رابطه با محصول جدید شرکت « جی‌اس‌اس» گفت: کیوسک سیار قابلیت ارائه خدمت خارج از شعب به مشتری را دارد و در شرایط بحرانی مانند زلزله و سیل که دسترسی به شعب بانکی وجود ندارد و زیرساخت‌ها آسیب می‌بیند از جمله مهم‌ترین اهداف استفاده از این دستگاه است.

گروه شرکت‌های «گرایش تازه کیش» با برند تجاری GSS در سال 1368 به عنوان یک شرکت کاملا ایرانی و دانش بنیان تاسیس گردید و امروزه با توان ۱۲ شرکت زیرمجموعه و ۱۸ ثبت اختراع، مشغول یکی از کسب و کارهای پیشرو در حوزه بانکی و پرداختی است.

«جی‌اس‌اس» هر ساله توانسته گستره‌ی حضور خود را با راهکارهای متنوع افزایش داده و موجب اتفاقات جدید و موثر در ایران و حتی منطقه باشد.
اهداف «جی‌اس‌اس» در مدت فعالیت خود ارائه راهکارهای نوآورانه با تکیه بر دانش بومی، تکنولوژی هوش مصنوعی و کلان داده‌ها در حوزه فناوری اطلاعات، صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، بانکداری دیجیتال و غیرحضوری و همچنین ارائه راهکارهای یکپارچه نئوبانک و راهکارهای خلاقانه برای ایجاد سهولت جهت عرضه خدمات دولتی و حاکمیتی می‌باشد.

در همین راستا « جی‌اس‌اس» در راستای اهداف نوآورانه، از کیوسک سیار خود در نمایشگاه جانبی بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت رونمایی کرد و فرزین نیک‌زاد؛ مدیر پشتیبانی و فروش شرکت «جی‌اس‌اس»  در کارگاه ارائه محصول «بانکداری در محل» به معرفی این راهکار پرداخت.

« جی‌اس‌اس» مبتکر صدور آنی کارت است

فرزین نیک‌زاد ابتدا در معرفی شرکت گفت: شرکت «گرایش تازه کیش» با برند « جی‌اس‌اس» از سال 1368 در حوزه فناوری اطلاعات، فعالیت خود را آغاز کرد و اواخر سال 1385 با طرح مأموریت ارائه راهکارهای نوآورانه جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات، فعالیت خود را دنبال کرد.

وی افزود: شرکت « جی‌اس‌اس»  مبتکر صدور آنی کارت بانکی است. با این راهکار نیاز به مراجعه شعب بانکی  مرتفع شد.  همچنین پروژه‌هایی در مورد شخصی‌سازی و صدور دسته‌ چک، تطبیق امضاء در زمینه احراز هویت، کیوسک‌های بانکی به‌صورت 24 ساعته، اپلیکیشن‌های موبایلی، دستگاه صدور کارت لیزری، پروژه‌هایی در زمینه KYC و احزار هویت متناسب با قانون چک و برمبنای اثر انگشت و چهره، هوش مصنوعی به‌صورت بومی‌سازی برای بانک‌ها، تکنولوژی‌ها در صنعت بانکی، دستگاه خودپرداز و خوددریافت ارزی ریالی به‌منظور ارائه خدمات به توریست‌‌ها فروش سکه و سیم‌‌کارت نیز از دیگر طرح‌های اجرایی این شرکت است.

شرایط بحران مهم‌ترین هدف تولید «کیوسک سیار» است

نیک‌زاد در رابطه با محصول جدید شرکت « جی‌اس‌اس»  گفت: کیوسک سیار قابلیت ارائه خدمت خارج از شعب به مشتری را دارد و در شرایط بحرانی مانند زلزله و سیل که دسترسی به شعب بانکی وجود ندارد و زیرساخت‌ها آسیب می‌بیند از جمله مهم‌ترین اهداف استفاده از آن است.

وی افزود: ارائه موقت خدمات بانکی مانند محیط نمایشگاهی، دانشگاه، پادگان و… نیز دیگر قابلیت کیوسک سیار است.

مدیر پشتیبانی و فروش شرکت «جی‌اس‌اس» خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در تاریخ 4 شهریور 1398،‌ دستورالعملی به سازمان‌ها، ارگان‌ها و بانک‌ها ارسال کرد تا زیرساخت و بسترسازی مناسب در مورد ارائه خدمات بانکی در شرایط اضطرار داشته ‌باشند.

وی توضیح داد: سرویس‌هایی که توسط این دستگاه‌ها قابل‌ارائه است به دو بخش کلی خدمات سلف‌سرویس و تله‌سرویس تقسیم می‌شود و در خدمت تله‌سرویس، دیوایس به‌عنوان PC و ویندوز بیس از طریق دسکتاپ یا تحت‌وب ارتباط دارد و اپلیکیشن با ادوات ارتباط می‌گیرد.

نیک‌زاد اظهار داشت: در محصول جدید سعی شده کمترین ادوات موردنیاز برای ارائه خدمات استفاده شود تا دستگاه بزرگ و گران نشود و هزینه بالایی برای پشتیبانی قطعات مکانیکی لازم نباشد؛ البته در شرایط خاص می‌توان ماژول‌های موردنیاز مانند اسکنر و… را روی دستگاه تعبیه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.