از بانکداری باز تا بازاریابی سرویسهای اعتباری
در بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ شاهد برگزاری مجموعه سمینارهای تخصصی جانبی این رویداد مهم سالیانه بودیم. تیم جوان و پرانرژی واحد کسب و کار شرکت سیمرغ تجارت حضور پررنگی در این بخش داشتند و با ارائه مقالههای تخصصی در حوزه صنعت فینتک، تجربهها و دیدگاههای خود را برای هم اندیشی با دستاندرکاران و فعالان این حوزه به اشتراک گذاشتند و در این جلسات به موضوعات مرتبط به بانکداری باز و خدمات خرید اعتباری پرداختند.
در یکی از این نشست ها، شهاب رومز خاکساری، مدیر تحلیل و توسعه بازار شرکت سیمرغ تجارت در سخنرانی خود با عنوان «بانکداری باز کلید موفقیت بانکداری مدرن» به بررسی سیر تحولات و بستر شکلگیری بانکداری باز پرداخت و آن را در موفقیت شیوههای بهروز بانکداری و زمینهسازی برای گسترش هرچه بیشتر خدمات نوین بانکداری حائز اهمیت و کلیدی دانست.
وی در ادامه به تجربیات شرکت سیمرغ تجارت در توسعه بانکداری باز بانک تجارت- پلتفرم آرک- اشاره کرد و دستآوردهای این محصول را تشریح نمود. متن کامل این مقاله را میتوانید اینجا بخوانید.
پویان کاظمپور، مدیر بازاریابی اپلیکیشن باجت شرکت سیمرغ تجارت نیز در سخنرانی خود با عنوان «بازاریابی سرویسهای اعتباری؛ حرکت روی خط» به بررسی تجربیات سرویسهای خرید اعتباری ارائه شده در باجت پرداخت.
کاظمپور ویژگیها و عملکرد دو خدمت اعتباری باجت که شامل اعتبار خرید ماهانه(BNPL) و اعتبار اقساطی بلند مدت (کالانو) میشوند را مورد بررسی قرارداد و آنها را از حیث دستهبندی موحصولات خریداری شده بوسیله سرویسهای اعتباری و ویژگیهای نسلی کاربران مورد توجه قرارداد. وی در ادامه با بررسی کلانروندهای جهانی و داخلی به تبیین روشهای موثر در بازاریابی این سرویسها پرداخت. متن کامل این مقاله را میتوانید اینجا بخوانید.