دستاوردهای اپلیکیشن تارا در نمایشگاه ریتیل شو
تارا یکی از شرکتهای ارائه دهنده سرویس در حوزه مالی در ایران است که با خدمات لندتک، اعتبار، کیف پول دیجیتال و… برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی قدمهای بزرگی برداشته است. فعالیت جدی این شرکت از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هماکنون نرمافزاری کاربردی با سرویسهای اعتبار سازمانی، بنکارت رفاهی، کارت هدیه، اعتبار خرد، کیف پول الکترونیکی با قابلیت برگشت نقدی تا ۵٪ و همچنین وام فوری با بازپرداخت یک ساله است.
یکی از کاربردیترین سرویسهای تارا برای عموم مردم، سرویس اعتبار خرد است که کاربران میتوانند از طریق اپلیکیشن تارا تا ۵ میلیون تومان اعتبار خرید بگیرند، از فروشگاههای طرف قرارداد تارا خرید کنند و اعتبار دریافتی را به صورت دو قسطه یا سه قسطه بازگردانند.
آنچه در مورد تارا قابل توجه و تامل است رشد چشمگیریست که تارا در بخش تعداد فروشگاههای طرف قرارداد داشته و از نمایشگاه سال قبل تا امسال از عدد ۷ هزار به بیش از ۱۱ هزار نقطه فروشگاهی رسیده و به سرعت در حال رشد است.
این ۱۱ هزار نقطه فروشگاهی، نقطه قوت تارا است که توانسته با ۱۱ هزار فروشگاه در دستهبندیهای متنوع و پراکندگی در سراسر کشور، نیاز خرید کاربرانش را چه به صورت آنلاین چه حضوری برطرف کند. جمعی از صاحبنامترین و برترین برندهای ایرانی نظیر افق کوروش، جانبو، هفت، تپسی، روژا، هایپرمی و بسیاری دیگر از برندها، طرف قرارداد با تارا هستند.
همچنین در جدیدترین خدمت اپلیکیشن تارا، با همراهی بانک ملت، ارائه تسهیلات بانکی به همه کاربران ممکن شد. تارا با سرویس جدید ارائه وام فوری، توانسته فرایندهای سخت و پیچیده دریافت وام را برای کاربرانش آسان کند. در این سرویس هر کاربر فقط با داشتن چک صیادی بنفش و بدون نیاز به ضامن میتواند تا ۱۰۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کند. این وام ویژه خرید کالا است و کاربران میتوانند با آن از ۱۱ هزار فروشگاه طرف قرارداد تارا خرید کنند.
در بخش سازمانی نیز، تارا با مشتریانی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای دولتی و خصوصی ایران از صنایع بانکی، پوشاک، الکترونیکی تا صنعت نفت، موفق به ارائه سرویس اعتبار سازمانی خود شده است. این سرویس، نیاز به مساعده را در سازمانها مرتفع میکند و بدون سود و ضامن و چک، قدرت خرید کارمندان را افزایش میدهد.