اطلاعیه دیجیپی درباره کندی مقطعی برداشت از کیف پول
![اطلاعیه دیجی پی](https://asrebank.ir/wp-content/uploads/2025/02/4_5855094379357673300.jpg)
پیش از هرچیز، به دلیل فوریت و اهمیت این مسئله، با تلاش تیمهای فنی و پرداخت در دیجیپی، اختلالِ طولانی شدن فرایند برداشت از کیف پول تا این لحظه عمدتا برطرف شده و در حال حاضر برای بیشتر مشتریان، شرایط پایدار شده است.
همچنین، با ظرفیتسازی در شبکه بانکی و بهکارگیری هرچه وسیعتر ابزارهای قانونی موجود، مشکل برداشت وجه کاربران از کیف پول دیجیپی به دلیل ایجاد صف برداشت، طی سه روز آینده بهطور کامل برطرف خواهد شد.
دلیل کندی فرایند برداشت از کیف پول در روزهای گذشته، افزایش ترافیک نقل و انتقال وجه بوده که ناشی از شرایط ثانویه و خارج از کنترل دیجیپی بوده است. از طرفی، محدودیتهایی که در زیرساختهای تعاملی ما با شبکه بانکی و بهکارگیری ابزارهای این شبکه وجود داشته، متاسفانه فرایند برداشت وجه کاربران از کیف پول دیجیپی را با تاخیر مواجه کرده است.
دیجیپی همواره خود را متعهد به تسویه مطابق با «فرایندهای قانونی» میداند و به همین دلیل با افزایش ترافیک واریز و برداشت، در پی راهحلهای صرفا قانونی با احراز هویت برای تسویه حساب با مشتریان است.
دیجیپی بهعنوان یکی از بزرگترین بسترهای هوشمند پرداخت و اعتبار در ایران، همواره تلاش خود را برای ارائه خدمات نوین مالی به ایرانیان به کار گرفته و تجربه جدیدی از این خدمات را در ایران خلق کرده و بیش از ۱۲ میلیون کاربر این سوپراپلیکیشن، گویای اعتماد کاربران به دیجیپی است. از این رو حفظ و افزایش این اعتماد ارزشمند، اولویت نخست دیجیپی بوده است.