تداوم خدمات بی‌وقفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مشتریان

غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه جمعی از مدیران این بانک، روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات و عملکرد این مرکز قرار گرفتند.

در این بازدید، فتحعلی بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور، باید از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود برای خدمت‌رسانی مطلوب و به‌موقع به مشتریان استفاده کنیم.

️وی همچنین خواستار اتخاذ تدابیر هوشمندانه برای بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان شد تا مراجعین در کمترین زمان ممکن به پاسخ و راه‌حل مورد نظر خود دست یابند.

در ادامه، فتحعلی از خزانه بانک نیز بازدید به عمل آورد و بر لزوم مدیریت کارآمد وجوه نقد و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در شعب تأکید کرد.

/پایگاه اطلاع‌رسانی قرض الحسنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.