خدمت مستمر شعب در جنگ ١٢ روزه؛ الگوي تابآوری در مدیریت بحران

الله داد محمدی مفرد با اشاره به قدمت ۹۲ ساله بانک کشاورزی و نقش بیبدیل آن در پشتیبانی از تولید ملی، اظهار داشت: بانک کشاورزی، در تداوم سنت همیشگی همراهی با مردم در سختترین شرایط، در روزهای دشوار جنگ ۱۲ روزه نیز مأموریت خود در تأمین مالی بخش کشاورزی و پشتیبانی از اقتصاد کشور را بیوقفه دنبال کرد و در سراسر کشور به ارائه خدمات بانکی پرداخت.
وی افزود: در طول ایام بحران، تمامی شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور به استثنای تهران با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان فعال بودند و خدماترسانی به مشتریان بدون هیچگونه وقفهای ادامه داشت؛ شعب تهران نیز از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ خرداد، با حضور 100 درصدی و از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۵ تیر با ۳۰ درصد ظرفیت شعب و حضور ۵۰ درصد پرسنل، به فعالیت خود ادامه دادند.
محمدی مفرد تصریح کرد: در مجموع روزانه 1702 شعبه با حضور 13511 نفر از کارمندان در شهرستان ها و 44 شعبه با حضور 678 نفر از پرسنل در تهران در اوج شرایط بحران مشغول ارائه خدمت به مشتریان گرامی در شعب بوده اند.
معاون مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین با اشاره به فعالیت شبانهروزی ادارات ستادی گفت: ۲۲ اداره ستادی بانک نیز با برقراری شیفت کاری و با حضور ۵۰ درصدی کارکنان، در تمام مدت بحران فعال بودند. این تلاشها گواهی روشن بر عزم بانک کشاورزی برای ایستادن کنار مردم و دغدغه مندی این بانک برای تداوم رونق اقتصادی کشور در سختترین شرایط است.
وی در پایان تأکید کرد: بانک کشاورزی خود را متعهد به خدمترسانی در هر شرایطی میداند و استمرار خدماترسانی در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، نمودی روشن از این باور و مأموریت تاریخی بانک در حمایت از پایداری سفره هموطنان و امنیت غذایی کشور است.
/روابط عمومی بانک کشاورزی