آروان آخرین دستاوردهای AI and Cloud و راهکارهای ابری مقابله با حادثه‌ را به الکامپ می‌آورد

آروان‌کلاد با مجموعه‌ی به‌روزی از محصولات و خدمات و با تمرکز بر محصولات حوزه‌ی هوش مصنوعی و راهکارهای مقابله با بحران (Disaster Recovery) به الکامپ ۱۴۰۴ آمده است.

در روزهای سوم تا ششم مهر ۱۴۰۴ مدیران و متخصصان آروان‌کلاد در غرفه‌ی آروان در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارند تا درباره‌ی چگونگی مهاجرت به زیرساخت‌های ابری و راهکارهای مقابله با بحران‌های زیرساختی با شما گفت‌وگو و تازه‌ترین محصولات حوزه‌ی هوش مصنوعی آروان را معرفی کنند.

به‌علاوه، آروان‌آکادمی که ارایه‌دهنده‌ی دوره‌های آموزش تخصصی فناوری‌های ابری، منطبق بر نیازمندی‌های بازار کار است،  در غرفه‌ی آروان میزبان  دانش‌پذیران و علاقه‌مندان به یادگیری‌ این دانش خواهد بود.

کسب‌وکارتان را هوشمندانه‌تر رشد دهید

تلاش آروانی‌ها در توسعه‌ی محصولات منطبق بر هوش مصنوعی در یک‌سال گذشته منجر به این شده است که در کنار سبد محصولی کاملی از امکانات ابری، اکنون مجموعه‌ی جذاب و کاربردی‌ای از محصولات هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

راهکارهای ابری مقابله با حادثه‌

آروان در نمایشگاه الکامپ از محصول IAAS (سرویس هوش‌ مصنوعی بر پایه‌ی زیرساخت ابری) خود رونمایی می‌کند، که برای دسترس‌پذیری و راحتی بیش‌تر استفاده از هوش مصنوعی، امکان استفاده‌ی راحت از مدل‌های زبانی عظیم (LLM) را فراهم کرده است.

علاوه‌بر این، امکانات هوش مصنوعی آروان در برخی از محصولات، به‌شکل دستیار هوشمند یا به‌شکل یک فیچر مجزا ارایه می‌شوند؛ برای نمونه در پلتفرم ویدیوی آروان امکان تولید خودکار زیرنویس (تبدیل ویدیو به متن) برای ویدیوها با دقت بالا و به‌شکل هوشمند فراهم شده است.

هم‌چنین امکان دستیار هوش مصنوعی برای پاسخ‌گویی به تیکت‌های کاربران، در این سبد محصولی ارایه شده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنند.

با راهکارهای آروان کلاد برای مقابله با حادثه‌ها،‌ آماده‌تر باشید

حادثه‌های غیرمنتظره و مخرب می‌توانند به‌شکل‌های مختلف رخ بدهند که خسارت به کسب‌وکارها بخشی از آن پازل بزرگ‌تر حادثه‌ها تعریف می‌شوند. آروان‌کلاد در الکامپ ۱۴۰۴ مجموعه‌ راهکارهای آمادگی و مقابله با حادثه‌ها را به مخاطبان معرفی می‌کند.

رخدادهای غیرمنتظره‌‌‌ی زیرساختی مانند بلایای طبیعی، قطع برق، حمله‌های سایبری، خطای انسانی، جنگ و… بخشی از اتفاق‌هایی هستند که به روند خدمت‌رسانی کسب‌وکارها آسیب می‌زنند. این آسیب‌ها می‌تواند تاثیراتی مانند خطر از بین رفتن اطلاعات کاربرها، قطع سرویس، از کار افتادن خدمات و بی‌اعتمادی کاربران را در پی داشته باشد. زیرساخت‌ ابری اما با امکاناتی مانند نگهداری، پشتیبان‌گیری اطلاعات، بازیابی داده‌ها، کمک به مقابله با حمله‌ها و… روش‌هایی برای تداوم کسب‌وکارها را برای زمان بروز حادثه، ارایه می‌دهد.

راهکارهای ابری مقابله با حادثه‌

محصولات آروان‌کلاد با امکان چندشهری و فراهم آوردن نگهداری نسخه‌های پشتیبان در موقعیت‌های جغرافیایی دیگر، جلوگیری‌کننده‌ی از دست رفتن داده‌ها در یک Zone یا در یک منطقه‌ی جغرافیایی است.

از سویی ابزارهای تست و مانیتورینگ پیوسته (Active Health Check) در تمام محصولات ابری، امکان بررسی و گزارش‌گیری از وضعیت محصولات را به کاربران می‌دهد.

Snapshot با امکان ذخیره‌ی لحظه‌ای از ماشین‌های مجازی و دیتابیس‌ها، امکان دیگری برای روز مبادای حادثه‌ها است. این ویژگی درواقع نگهداری از نسخه‌های دیتابیس‌ را فراهم می‌کند.

به‌علاوه، محصول CDN و امنیت ابری آروان، در روزهای حادثه با مجموعه امکانات متنوع سعی می‌کنند که جلوی آسیب‌ها و حمله‌های سایبری را بگیرند.

راهکارهای ابری مقابله با حادثه‌

ماجرا به همین‌جا هم ختم نمی‌شود و آروان‌کلاد پس از وقوع حادثه هم با استفاده از ابزارهای هوشمند، در فرآیند بازیابی پس از دست رفتن احتمالیِ داده‌ها، کمک می‌کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ ۳ تا ۶ مهر ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و آروان در سالن ۸ و ۹ در غرفه‌ی آروانی‌رنگ میزبان شما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.