تعداد کاربران اپلیکیشن باجت از مرز ۳ میلیون نفر عبور کرد
با ادامه روند افزایش تعداد کاربران باجت، در تابستان ۱۴۰۴ این اپلیکیشن بیش از ۳ میلیون کاربر را جذب کرد و با حضور پررنگ در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود را همزمان با برگزاری کمپین ۳ میلیونی به عموم علاقهمندان حوزه فناوری مالی و بانکی ارائه کرد.
هادی اخلاقی فیضآثار، مدیرعامل بانک تجارت، در بازدید خود از غرفه باجت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، هدف اصلی باجت را توانمندسازی و افزایش قدرت خرید مردم عنوان کرد.
وی در مورد نقش باجت در توسعه دیجیتال بانک تجارت گفت « … از آنجا که بانک تجارت در گذشته بیشتر در حوزه بانکداری تجاری و کلان فعال بوده با تغییر استراتژی راهبردی در سال ۱۴۰۰ به سمت فراگیرتر کردن حوزه عملکردی خود با بهبود پوشش حوزه بانکداری خرد حرکت کرد و باجت اولین تجربه در حوزه ارتباط دیجیتال با مشتریان بانک تجارت است. از اینرو اپلیکیشن باجت، پیشگام توسعه دیجیتال بانک تجارت در حوزه بانکداری خرد و ارائه خدمات به مشتریان حقیقی است.».

مدیرعامل بانک تجارت دلیل موفقیت باجت و افزایش تعداد کاربران از ۱ میلیون نفر در سال گذشته به بیش از ۳ میلیون نفر تا تابستان امسال را در این دانست که توسعه شایسته خدمات مستلزم نیازسنجی واقعیست و باجت موفق شدهست که با توسعه ابعاد مختلف این اپلیکیشن با در نظر گرفتن نیازمندیهای واقعی جامعه مخاطب و هدف خود تعریفی مناسب داشته و پاسخگوی نسلی باشد که انتظار سرعت و سهولت در دریافت خدمات را دارد. در نتیجه باجت امسال با بیش از ۲۰۰ درصد رشد در جذب کاربر روبرو بوده است. وی افزود « بانک تجارت روی باجت بهعنوان یک بازوی توانمند و خلاق خود حساب ویژهای باز کرده است.».
اخلاقی ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده با توسعهی روزافزون و ارتقای کیفیت خدمات فعلی باجت روبرو شویم. وی افزود که اقبال عمومی از این اپلیکیشن نشاندهنده اعتماد مردم به باجت است و مردم انتظار دارند که این اپلیکیشن پاسخگوی نیازمندیهای آنان باشد.
