در کمپین «ازکی‌وام» با محوریت خرید اعتباری تا ۲۰۰ میلیون جایزه ببر!

با افزایش تورم و کاهش قدرت خرید نقدی مردم، سرویس‌های اعتباری لندتک‌هایی مثل ازکی وام، جای خود را بین مردم باز کرده‌اند و موجب توسعه فراگیری مالی و افزایش قدرت خرید شده‌اند اما هنوز بسیاری از متقاضیان اعتبار خُرد، شناخت کاملی نسبت به سرویس‌های اعتباری مختلفی مثل BNPL  یا همان "الان بخر بعدا پرداخت کن" ندارند.

به همین منظور کمپین جدید «ازکی‌وام» با هدف معرفی و تقویت آگاهی کاربران نسبت به سرویس خرید اعتباری (BNPL) از ۸ آذر تا ۳۰ آذر اجرا می‌شود.

عصربانک در این گزارش به بررسی کمپین جدید «ازکی‌وام» پرداخته است.

سرویس BNPL به کاربران امکان می‌دهد کالاهای موردنیاز خود را هم‌اکنون خریداری کنند و هزینه آن را بعداً به‌صورت تک‌قسطه یا چهارقسطه پرداخت کنند.

بر اساس پیگیری عصربانک از روابط عمومی ازکی وام، در این کمپین از ترکیب رسانه‌ای گسترده‌ای شامل تبلیغات محیطی (بیلبورد و مترو)، تبلیغات ویدیویی در VODها، تبلیغات در فضای وب، همکاری با اینفلوئنسرها در اینستاگرام و تلگرام استفاده شده است.

در این طرح، به متقاضیان بر اساس سابقه و رفتار مالی، اعتبار اختصاص داده می‌شود و کاربران می‌توانند از کالاهای سوپرمارکتی گرفته تا کیف، کفش، عطر و ادکلن و دیگر دسته‌های محصولات را همین حالا خریداری کرده و پرداخت آن را بعداً به صورت تک قسط یا در ۴ قسط انجام دهند.

کمپین ازکی وام

جایزه تشویقی برای خریداران

همچنین روابط عمومی ازکی وام به عصربانک گفت: برای افزایش مشارکت کاربران، «ازکی‌وام» به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه لندتک، جایزه‌ای ویژه در نظر گرفته و به ۵ نفر از خریداران اعتباری، مبلغی ۱۰۰ برابر خرید اعتباری‌شان به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود.

گفتنی است سقف این جایزه برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.