چگونه مشتریان و کاربران را وارد اپلیکیشن موبایل بانک و پرداخت کنیم؟

در فضایی که مشتریان به‌طور متوسط تنها 17 ثانیه را درون اپلیکیشن‌های بانکداری می‌گذرانند، درگیر نگه داشتن مشتریان اهمیت زیادی دارد و ارسال اعلان‌ها و هشدارها مفیدترین روش بازاریابی اپلیکیشن‌های موبایل بانک و پرداخت برای بانکها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛81 درصد کاربران موبایلی از اعلان‌ها و هشدارها در برنامه‌های بانکداری موبایلی و پرداخت استفاده می‌کنند. اغلب این هشدارها مربوط به تراکنش و خدمت محور هستند که به کاربران در مورد انواع اتفاقات مهم در ارتباط با حساب‌هایشان در لحظه‌ای که اهمیت دارد اطلاع می‌دهند. برای نمونه هشدار پایین بودن موجودی، فعالیت غیرمعمول حساب، گزارش جدید و غیره. آنها به تعاملاتی روزمره تبدیل شده‌اند و روابط را عمیق‌تر می‌کنند.

 

مشتریان میلی سیری‌ناپذیر به این نوع ارتباط‌ها دارند و تحقیقات ثابت کرده است آنها ارزشمندترین پیام‌ها هستند و تأثیری مثبت بر برند مربوطه دارند. چرا؟ چون باعث می‌شوند بر امور مالی خود بیش از قبل اشراف داشته باشند. تحقیقات نشان می‌دهد مشتریانی که اعلان‌ها و هشدارها را فعال و دریافت می‌کنند، بیشتر هزینه می‌کنند: برای یک‌چهارم مشتریانی که اعلان‌ها را فعال کرده‌اند، تراکنش‌های کارت‌خوان 46 درصد و نیز تراکنش‌های ماهانه 45 درصد افزایش داشته و از 550 دلار به 801 دلار رسیده است.

 

به گزارش عصربانک، در فضایی که مشتریان به‌طور متوسط تنها 17 ثانیه درون برنامه بانکداری می‌گذرانند، درگیر نگه داشتن مشتریان اهمیت زیادی دارد. پیام‌های مربوط به تراکنش‌ها و خدمات، فرصتی تمام‌عیار ایجاد می‌کند تا به مشتریان و کاربران کمک کنید و به آنها دلیلی مستقیم می‌دهید تا برنامه شما را باز کنند بدون آنکه برای بانک و شرکت پرداخت هزینه‌ای داشته باشد.

 

منبع:bankinnovation

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.