جشن تولد 19 سالگی خانواده توسن

شرکت توسن، سه شنبه 22 خرداد ماه 1397 نوزدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

عصر بانک؛نزدیک به دو دهه از فعالیت شرکت خصوصی کوچکی به نام کیش ویر که در آن سالها هشت نفر پرسنل داشت می‌گذرد.

این شرکت که در سال 1378 با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی جهت طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات کشور شروع به کار کرد، بعدها به توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین تغییر نام داد و به توسن مشهور شد. امروزه  در مجموعه خصوصی اما بزرگ توسن، بیش از هشتصد نفر پرسنل و کارشناس فنی سرآمد، با تخصص‌های متنوع مشغول به فعالیت هستند.

فناوری و زیرساخت به‌روز بکار رفته در خدمات و راهکارهای توسن وعملکرد موفق در ارائه خدمات در داخل کشور منجر به تسری آوازه توسن به فراتر از مرزهای ایران زمین گشته و در حال حاضر توسن در عرصه‌های بین ‌الملی در 5 کشور دنیا مشغول به ارائه راهکارهای مشابه می‌باشد. همچنین پانزده شرکت‌ زیر مجموعه هلدینگ توسن به منظور ارائه خدمات متمرکز در یک حوزه تخصصی و همچنین کاهش Time to Market و افزایش سرعت پاسخ به درخواست‌های مشتریان در حوزه‌هایی نظیر سخت‌افزار، هوش‌مندی کسب‌وکار، مراکز داده، مدیریت ریسک، راهکارهای کیف پول الکترونیک و… مشغول به فعالیت هستند.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان ایرانی راهکارهای بانکداری الکترونیکی و پرداخت است که با بهره‌مندی از شبکه‌ای توانمند از بهترین‌های صنعت فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت در خانواده خود و تحت مجموعه همکاران تجاری، در راستای حصول نهایت ارزش در کسب و کار مشتریانش از امکانات این مجموعه استفاده کرده و امکانات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا هر یک نیز بتوانند به توسعه ایده‌ها و محصولات خویش به صورت متمرکز و تخصصی بپردازند. سال‌های متمادی توسعه سامانه‌های متنوع نرم‌افزاری این امکان را به توسن داده که در ارائه راهکارهای گوناگون در کسب و کارهای پرداخت و مالی و همچنین دولت الکترونیک بتواند سبدی متنوع از محصولات و خدمات منحصر بفرد را ارئه کند و در این راه، خانواده توسن که امسال نوزدهیمن سالگرد شروع فعالیت خود را جشن می‌گیرند بیش از پنجاه محصول و خدمت در حوزه‌های بانکی و فناوری اطلاعات به بازار ارائه داده است و بیش از پنجاه مشتری داخلی و خارجی  و میلیونها نفر در ایران و دنیا از خدمات و محصولات آن بهره‌مند شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.