موفقیت پرداخت‌های غیرتماسی‌ با افزایش میل به پرداخت‌ از طریق روش‌های پوشیدنی

اعتماد خریداران به پرداخت های غیر تماسی‌ بی‌سابقه است و به نظر می‌رسد آنها مایل‌اند با آزمایش پرداخت‌های غیر تماسی‌ از طریق ابزارهای متصل، یک گام به جلوتر بروند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛بر اساس آمارهای اخیر مسترکارت، یک‌چهارم خریداران انگلیسی قصد دارند استفاده از پرداخت‌های غیر تماسی را با ساعت هوشمند، دستبند، دسته‌کلید یا دیگر اشکال پرداخت‌های پوشیدنی، آغاز کنند.

 

در انگلیس پرداخت‌های غیر تماسی برای مستر کارت در سال گذشته 139 درصد افزایش یافته و موفقیت عظیم پرداخت‌های غیر تماسی‌ موجب شده بسیاری از انگلیسی‌ها تمایل پیدا کنند از روش‌های پرداخت جدیدی استفاده کنند. این در حالی است که هلند درصدد رونمایی از پرداخت‌های آزمایشی پوشیدنی برای بانک هلندی ABN AMRO است.به موازات این رشد مستمر، موانع استفاده از غیر تماسی‌ها نیز کاهش یافته است. نگرانی در باب کلاهبرداری در انگلیسی 31 درصد کاهش یافته و موجب اعتماد به فناوری غیر تماسی مسترکارت شده است.

 

بانک‌های سراسر اروپا نیز با مسترکارت همکاری دارند تا این موج جدید پرداخت‌های غیر تماسی محقق شود. ABN AMRO یکی از نخستین بانک‌هایی است که از امکان پرداخت‌های جهانی با  ابزار پوشیدنی رونمایی کرده که با مشارکت 500 مشتری آزمایشی از گروه‌های سنی مختلف و با اتصال به حساب‌هایشان در حال انجام است و این مشتریان، پرداخت‌های غیرتماسی را با یک حلقه، ساعت، دستبند و یا دسته‌کلید تجربه می‌کنند.

 

پائولو باتیسون، معاون اجرایی اروپایی پرداخت‌ها و آزمایشگاه‌های دیجیتال مسترکارت معتقد است: «اروپا سردمدار جهان در عرصه پرداخت‌های غیر تماسی است و موفقیت چشمگیر آن موجب افزایش تقاضا برای این  نوع پرداخت شده است. اعتماد خریداران به پرداخت های غیر تماسی‌ بی‌سابقه است و به نظر می‌رسد آنها مایل‌اند با آزمایش پرداخت‌های غیر تماسی‌ از طریق ابزارهای متصل، یک گام به جلوتر بروند. نمونه‌های آزمایشی مانند موردی که در هلند رونمایی کردیم، به مشتریان در اقتصاد دیجیتال کمک می‌کند.»

 

مسترکارت هم چنان با خرده‌فروشان همکاری می‌کند تا انتظارات آنها را در حوزه پرداخت‌های پوشیدنی رفع کند. امروزه تعداد نقاط خرده‌فروشی در سراسر اروپا که پرداخت‌های غیر تماسی را پذیرفته‌اند، 42 درصد رشد داشته است. در انگلیس، 36 درصد تراکنش‌های داخل فروشگاه غیر تماسی است. هلند بستر آزمایش مناسبی برای پرداخت‌های پوشیدنی است زیرا 80 درصد پایانه‌ها در این کشور در حال حاضر پرداخت‌های غیر تماسی را می‌پذیرند. هم‌چنین بیش از 50 درصد پرداخت‌ها در هلند به صورت غیر تماسی انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.