برنامه پرداخت الکترونیک سداد در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت چیست؟

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه G11 واقع در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد پذیرای شما است.

عصر بانک؛پرداخت الکترونیک سداد،ارائه کننده راه حل های جامع پرداخت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت ، همواره پیوند عمیق میان دو صنعت بانکداری و پرداخت را مورد توجه قرار داده است.

 

از این رو به موازات الگوهای پیشرفته بانکداری، سه دسته ی اصلی از مشتریان شامل «سازمان‌ها و نهادها»، «بنگاه ها و شرکت های تجاری»  و «اشخاص حقیقی» را شناسایی و تلاش کرده است با طراحی و پیاده سازی الگوی «پرداخت جامع»، محصولات و خدماتی متناسب با نیازهای متنوع هر گروه ارائه کند و در مواجهه  با هر طیف خاص از مشتریان خود راه حل هایی متناسب با نیازهای آنها ارائه کند که در همایش بانکداری الکترونیک آنها را در معرض دید عموم و کارشناسان قرار خواهد داد.

برخی از محصولات پرداخت الکترونیک سداد به فعالین اقتصادی در سه حوزه‌ خُرد، سازمانی‌، تجاری عرضه می شوند، نظیر انواع کارتخوان ها شاملPOS  یا کارتخوان فروشگاهی، PC-POS یا کارتخوان متصل به سیستم، (mPOS) یا کارتخوان موبایلی و درگاه پرداخت اینترنتی یا (IPG) که امکان پرداخت های اینترنتی را فراهم می کند.

اپلیکیشن پرداختِ ایوا (iva) محصول دیگری ست که همراه با تغییراتی نسبت به نسخه اولیه در این همایش عرضه می شود. با استفاده از محصول می توان از طریق موبایل به خدمات پرداخت بسیار متنوعی دسترسی داشت.

اپلیکیشن پالس محصولی ویژه پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد است که پس از بهینه سازی در همایش بانکداری عرضه می شود. پالس در واقع یک دستیار ویژه روی تلفن های همراه است که پذیرنده را قادر می سازد به حجم عمده ای از خدمات پشتیبانی و گزارشگیری به صورت یکجا دسترسی داشته باشد؛ خدماتی که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد. در مجموع خدمات موجود بر روی پالس منجر به کنترل لحظه ای تمام جریان های مالی کسب و کار پذیرنده خواهد شد.

پرداخت الکترونیک سداد در این رویداد، دو شیوه جدید پرداخت در قالب محصولات قبلی و نیز سرویس هوش تجاری خود را معرفی می کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه G11 واقع در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد پذیرای شما است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.