4 راه تبدیل کردن کسب و کار عابر بانک به چیزی شبیه به آمازون

در بازارهای امروزه، به نظر آمازون از تمامی راهکارها برخوردار است - از جذب مشتری گرفته تا کسب اطمینان از بازگشت آنها به سایت.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛اینجا نکته‌هایی از مدل کسب و کار آمازون را آورده‌ایم که می‌تواند شیوه‌ی درآمدزایی عابربانک‌ شما را منحصر بفرد کند:

 

  1. حضور آنلاین

 
مصرف کنندگان امروزی در دنیای دیجیتال بهم دیگر متصل هستند و همین انتظار را از کسب و کارهایی دارند که با آنها روبرو می‌شوند. یک وب سایت به روز و مشتری محور می‌تواند قدم بزرگی در مسیری باشد که مشتریان را درگیر محتوای سایت کند و موجب شود بارها و بارها از خدمات و یا محصولات سایت شما بازدید کنند.

 
به هنگام بحث بر سر تراکنش‌های انجام شده، مهیا کردن یک اپلیکیشن جست و جوکننده‌ی دستگاههای عابر بانک می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد. اگر به چنین اپلیکیشنی دسترسی ندارید، می‌توانید موتورهای جست و جو را در سایت‌های خود تعبیه کنید تا به نحوی مشتریان بتوانند به راحتی  عابربانک شما را پیدا کنند.
 

  2.  خدمات استثنایی

 
آمازون بر مشتری محور بودن تمرکز دارد. هدف آنها این است که کار خرید و فروش را در سایت خود آسان کنند و مشتری را به سمت خرید هرچه راحت تر هدایت کنند و برای این کار مواردی همچون صفحه‌ی پرسش‌های متداول، راهنمای آنلاین، باشگاه مشتریان و دستیارهایی که در جای جای سایت مشاهده می‌شوند را تعبیه کرده است.

 
کسب و کارهای صنعت عابربانک هم می‌توانند از فرهنگ مشتری محور منتفع شوند. مهیا کردن اطلاعات به روز برای مشتریان – برای مثال، کدهای خطای متداول، دستورالعمل‌ها و ویدیوهای کمکی – یکی از شیوه‌هایی است که نشان می‌دهد به خوبی از مشتری حمایت می‌کنید.

 

  3. شناخت مشتریان

 
آمازون از ابزارهای تجزیه و تحلیلی پیش بینی کننده و ابزارهای دریافت کننده‌ی بازخورد از طرف مشتریان برخوردار است بطوری که می‌تواند تشخیص دهد چه محصولاتی را از چه کسی و با چه قیمتی به مشتری پیشنهاد دهد.

 
کسب و کارهای عابربانکی می‌توانند از حجم و تعداد تراکنش، حجم و تعداد برداشت پول و اطلاعات موسسات مالی استفاده کنند تا دریابند چگونه می تواند به بهترین نحو ممکن نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان خود را برآورده کنند.

 
  4. حذف موانع و مشکلات
 

آمازون اخیرا با خرده فروشانی گلچین شده وارد همکاری شد تا گزینه‌ای را برای مشتریان فراهم کند که بتوانند خرید‌های خود را نقدی پرداخت کنند.

 
این شرکت به سختی در تلاش است که کار کردن با این سرویس را برای مشتریان آسان کند و سعی دارد نقاطی که مشتریان در مواجهه با آنها دچار مشکل هستند را پیدا کند.

 
اپراتورهای عابر بانک می بایست به همین طریق درباره‌ی تمامی جنبه‌های کسب و کار خود بیاندیشند و به دنبال فهمیدن این نکته باشند که مشتریان در چه مواردی با مشکل برخورد می‌کنند و راه حل آنها چیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.